پیام تبریک دکتر قبادی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید + تقویم اختصاصی پژوهشگاه (۱۳۹۸)

۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۴ کد : ۱۸۰۵۲ مهم‌ترین اخبار
تعداد بازدید:۱۸۲۶
پیام تبریک دکتر قبادی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید + تقویم اختصاصی پژوهشگاه (۱۳۹۸)

باسمه‌تعالی

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

          گردش دیدار و دل در دست تو                 روزگارم، روز و شب، سرمست تو
         حال و احوال  همه  تحویل  تو!                 مستمان کن  در بهار مستِ  تو!
                          ای ز  تو  نورِ  دل  و  دیدار  ما                 گردش    اندیشه    بیدار    ما


فرا رسیدن سال جدید را به همه همکاران گرامی تبریک عرض می‌کنم و از آنجا که مقدمه حلول سال ۱۳۹8 با میلاد "مولی الموحدین امیرالمومنین علیه‌السلام" همراه بود، این پشتوانه برکت آفرین را به فال نیک می‌گیرم و از درگاه خداوند کریم مسألت دارم سالی سرشار از سلامت، خیر و سعادت برای همگان در پیش باشد.


خداوند بزرگ را شاکرم که سالی دیگر گذشت و توانستیم با همکاری و همدلی شما عزیزان، در راه خدمت به اعتلای علوم انسانی گام‌هایی برداریم و به شکرانه این نعمت، خود را بیش از پیش مدیون و متعهد به خدمت به پژوهشگاه احساس کنیم و باز هم با تکیه بر همان عهد پیشین، همراه و هم‌پیمان با یکدیگر لحظه‌ای را برای تقویت علوم انسانی و ارتقاء جایگاه ملّی و فراملّی پژوهشگاه فروگذاری نکنیم.
در این راه، در سال آتی نیز با عنایت به ورود به دهه پنجم از حیات انقلاب اسلامی و صدور بیانیه گام دوم از سوی رهبر معظم انقلاب، بر آنیم که بیش از پیش نقش ویژه علوم انسانی در تحقق اهداف عالیه انسانی و دینی جمهوری اسلامی ایران را پررنگ کنیم و با یاری و همت همه همکاران گرامی، با دلسوزی و تعهد، وظیفه ملی و میهنی خود در تقویت بنیادهای کنش‌گری علمی در عرصه داخلی و دیپلماسی فرهنگی در سطح بین‌المللی را به بهترین نحو به انجام برسانیم. بی‌تردید تحقق چنین هدف والایی تنها در سایه مشارکت فعال همه کنش‌گران علوم انسانی و به ویژه فرهیختگان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی میسر خواهد بود.
پیشاپیش سال 1398 را تبریک می‌گویم و امیدوارم این سال همانند سال‌های گذشته، سالی سرشار از شادی، امید و رخدادهای نیکو باشد.


توفیق از خدا و توکل بر اوست
حسینعلی قبادی
رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

 

کلید واژه ها: پیام تبریک دکتر قبادی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید حسینعلی قبادی پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :