گزارشی از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار سال ۱۳۹۷

۱۶ دی ۱۳۹۷ | ۰۷:۴۶ کد : ۱۷۶۳۵ خبر و اطلاعیه گزارش نشست‌ها
تعداد بازدید:۱۳۲۵


نمایشگاه فن بازار از روز دوشنبه 3 دیماه 97 آغاز و تا روز پنجشنبه 6 دیماه ادامه داشت. ساعت کاری نمایشگاه از 9 الی 17 بود و همکاران از پژوهشگاه علی رغم مشغله های کاری در این مدت صمیمانه در نمایشگاه حضور داشتند. لازم به ذکر است فعالیت ها برای شرکت در نمایشگاه از چند روز قبل آغاز شده بود  و تعدادی از همکاران خودجوش مشغول فعالیت برای برپایی هرچه بهتر نمایشگاه بودند. اقلام و دستاوردهایی که دراین نمایشگاه برای ارائه انتخاب شدند عبارتند از:
-    پرتال جامع علوم انسانی
-    پهلواژ
-    پایگاه دادگان زبان فارسی
-    انتشارات یک سال اخیر پژوهشگاه
-    انتشارات و بروشور طرح جامع اعتلا
-    معرفی همایش ارتباط علوم انسانی و صنعت
-    معرفی مرکز آموزش های آزاد
-    معرفی وب سایت پژوهشگاه
-    معرفی اپلیکیشن موبایل پرتال جامع علوم انسانی
-    ارائه آمار دستاوردها و فعالیت¬های پژوهشی پژوهشگاه
-    ارائه بروشورهای مختلف از بخش های مختلف پژوهشگاه
در این مدت میهمانان و مراجعه کنندگان علاقه مند و البته محدودی از غرفه پژوهشگاه بازدید و سوالاتی در زمینه تأثیر علوم انسانی و پژوهشگاه در جامعه مطرح کردند. از جمله میهمانان غرفه پژوهشگاه می¬توان به دکتر برومند، معاون محترم پژوهشی وزارت علوم، دکتر شریفی، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری امور پژوهشی، دکتر عبدالساده نیسی، مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری و دکتر یوسفی، نماینده سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد.
غرفه پژوهشگاه ضمن پذیرایی از میهمانان محترم، آنها را با یک گلدان زیبای کوچک و دو لوح فشرده شامل کتاب¬های نفیس بنیاد فرهنگ بدرقه می کرد.

 

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :