گزارش خبری مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات

۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۸ کد : ۱۷۵۴۱ خبر و اطلاعیه گزارش نشست‌ها
تعداد بازدید:۲۰۲۰


 مراسم تودیع و معارفه سرپرست پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات با حضور دکتر قبادی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، اعضای هیات علمی و کارشناسان این پژوهشکده هجدهم آذر ماه 1397 در محل پژوهشکده برگزار شد.
در این مراسم، دکتر محمود کریمی علوی(پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات) ضمن تشکر از زحمات و همکاری اعضای پژوهشکده و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید، گزارشی از فعالیت های دوران تصدی خود ارائه  کرد. وی گفت:  از سال 1394 تاکنون، فعالیت های پژوهشکده تحت عنوان بسترسازی فعالیت های علمی پژوهشی اعضا شامل؛ ایجاد هماهنگی میان اعضا، ایجاد انگیزش برای کار و تلاش میان اعضا، ارتقای ظرفیت های موجود پژوهشکده، جذب و بکارگیری اعضای هیات علمی جدید، برگزاری جلسات شورای پژوهشکده بصورت منظم، برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی و تدوین برنامه راهبردی پژوهشکده براساس معیارها و شاخص های مورد نظر پژوهشگاه و امور آموزشی پژوهشکده شامل: پیگیری مسائل آموزشی و دانشجویی دانشجویان رشته های آموزشی “دین و رسانه” و “مدیریت رسانه”، بوده است.
در ادامه، دکتر سیده زهرا اجاق، بعنوان سرپرست جدید پژوهشکده، ضمن تشکر از زحمات و همکاری خوب دکتر کریمی علوی وآرزوی موفقیت برای ایشان، خاطرنشان کرد که پژوهشکده با تمام توان و امکانات خود به فعالیت های آموزشی و پژوهشی ادامه خواهد داد و از ظرفیت های موجود و پتانسیل دانشگاه ها و مراکز مشابه در خارج از پژوهشگاه مانند دانشگاه تهران، د انشگاه علامه و …  برای ارتقا و افزایش فعالیت های پژوهشکده براساس اهداف بلند مدت پژوهشگاه قدم برخواهد داشت.
همچنین دکتر قبادی، رئیس پژوهشگاه با تشکر از فعالیت ها و زحمات دوران تصدی دکتر کریمی علوی و آرزوی موفقیت برای دکتر اجاق، از سرپرست جدید پژوهشکده درخواست کرد تا با استفاده از ظرفیت های رسانه ای و ارتباطی پژوهشکده، ارتباطات بیرون از سازمان پژوهشگاه را تقویت کنند و از ظرفیت های خوب مجموعه وزارت علوم و معاونت فرهنگی وزارت متبوع استفاده کافی و وافی را  ببرند. وی حضور مرتب و منظم اعضای محترم پژوهشکده، انجام طرح های پژوهشی مصوب در بازه زمانی مقرر و بدون تاخیر و افزایش سرانه طرح های پژوهشی به ازای هر هیأت علمی را خواسته پژوهشگاه دانست که به ارتقای جایگاه پژوهشکده و پژوهشگاه کمک می کند.  
در پایان مراسم نیز دکتر قبادی با اهدای لوح تقدیری از زحمات دکتر محمود کریمی علوی تجلیل و قدردانی کرد.

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :