چهارمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد

۰۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰ کد : ۱۷۱۳۰ مهم‌ترین اخبار
تعداد بازدید:۲۵۹۳
چهارمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد

چهارمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مولانا پژوهان، سفیران و کارداران چند کشور خارجی در خوی آغاز شد.

در این همایش که سیدعباس صالحی وزیر ارشاد، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، کریستو استفانوف پولنداکوف سفیر بلغارستان، علی‌اصغر شعردوست سفیر سابق ایران در قرقیزستان، قطب‌الدین صادقی استاد ممتاز تئاتر کشور، محمود ارول قیلیچ مولانا شناس ترک، شهرام پازوکی استاد عرفان دانشگاه‌تهران، محمد منور مولانا شناس از پاکستان، عوض‌بیک عبدالرزاق اوف سفیر قرقیزستان در آیین افتتاحیه این همایش بین المللی حضور داشتند 11 مقاله برتر از میان 100 مقاله ارسالی به دبیرخانه علمی این همایش برای ارائه انتخاب شده است.

در ادامه بازتاب برگزاری همایش در خبرگزاری ها و سایت های داخلی از نظرتان می گذرد:

 

 چهارمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا امروز آغاز می‌شود
خبرگزاری فارس: چهارمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا امروز آغاز می‌شود
رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم گفت: چهارمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا 6 تا 8 شهریورماه با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

 

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛
آغار به کار همایش بین المللی شمس و مولانا در خوی
همایش بین المللی شمس و مولانا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اندیشمندان جهانی شمس ومولاشناس در محوطه‌ مقبره‌ شمس تبریزی خوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ همایش بین المللی شمس و مولانا با حضور اندیشمندان جهانی شمس ومولاشناس و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محوطه‌ مقبره‌ شمس تبریزی خوی برگزار شد.

 

 چهارمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا با حضور وزیر ارشاد و جمعی از مولانا پژوهان، سفیران و کارداران چند کشور خارجی در خوی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، در این همایش که سیدعباس صالحی وزیر ارشاد ، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، کریستو استفانوف پولنداکوف سفیر بلغارستان، علی‌اصغر شعردوست سفیر سابق ایران در قرقیزستان، قطب‌الدین صادقی استاد ممتاز تئاتر کشور و ...

 


با حضور وزیر ارشاد؛
آغاز بکار همایش بین المللی شمس و مولانا در خوی

چهارمین همایش بین المللی شمس و مولانا با حضور وزیر ارشاد در جوار مقبره شمس تبریزی در خوی آغاز بکار کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاح چهارمین همایش بین المللی شمس و مولانا در محل آرامگاه شمس تبریزی در خوی گفت: شمس شخصیتی است که توانست شعله ای برافروزد و جان مولوی را شعله ور کند.


رئیس شورای اسلامی شهر خوی:
همایش بین المللی شمس فرصتی برای توسعه گردشگری خوی است

ارومیه – رئیس شورای اسلامی شهر خوی گفت: همایش بین المللی شمس فرصتی برای توسعه گردشگری خوی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید مقدم دوشنبه شب در همایش همایش بین المللی شمس و مولانا خوی اظهارداشت: جشنواره ملی و همایش بین المللی شمس، فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه های مختص شهر تاریخی و فرهنگی خوی است.

و...

 

 

کلید واژه ها: چهارمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا همایش شمس و مولانا خوی پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :