تجلیل از برندگان جوایز پژوهشی سال در جلسه شورای پژوهشی پژوهشگاه

۲۸ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵ کد : ۱۷۱۱۶ مهم‌ترین اخبار
تعداد بازدید:۲۱۴۳
تجلیل از برندگان جوایز پژوهشی سال در جلسه شورای پژوهشی پژوهشگاه

 

روز چهارشنبه 27 تیرماه 97 جلسه شورای پژوهشی پژوهشگاه با حضور اعضاء برگزار شد. در این از چهار عضو پژوهشگاه که آثارشان جوایز مهم سال را به خود اختصاص داده بودند، تجلیل به عمل آورد.

دکتر قبادی در این زمینه گفت: کسب جوایز پژوهشی واقعا رخداد خوشایندی برای پژوهشگاه است، نه صرفا از این لحاظ که ورود ما در عرصه های ملی تقویت می شود بلکه از این جهت که باعث می شود رنکینگ پژوهشگاه ارتقاء یابد و در مجامع بین المللی هم بهتر دیده شویم.

قبادی تأکید کرد: موجب خرسندی است که پژوهشگاه وارد فاز جدیدی از فعالیت های علمی و پژوهشی خود شده است که امیدواریم آثار آن در مجامع علمی هم بروز و ظهور پیدا کند و ما باید با برنامه ریزی های مناسب پژوهشی بتوانیم هم در عرصه کتابت و نشر آثار علمی و هم در زمینه افزایش ضریب تأثیر، به گونه‌ای عمل کنیم که با ادامه این روند آینده بهتری در انتظار پژوهشگاه باشد.

لازم به ذکر است، در این جلسه از دکتر فاطمه راکعی (دریافت نشان درجه یک هنر)، دکتر نعمت ا... فاضلی (کتاب «چشم‌اندازهای فرهنگ معاصر ایران» به عنوان پژوهش برگزیده فرهنگی سال)، دکتر حسین صافی پیرلوجه (کتاب «درآمدی بر تحلیل انتقادی گفتمان روایی» اثر شایسته تقدیر در جشنواره کتاب سال جمهوری اسلامی و اثر برگزیده دهمین دوره جایزه ادبی جلال) و دکتر سیدمحسن علوی پور (دریافت جایزه نخستین جشنواره پژوهش سینمایی سال) تجلیل به عمل آمد.

کلید واژه ها: تجلیل از برندگان جوایز پژوهشی سال در جلسه شورای پژوهشی پژوهشگاه برندگان جوایز سال پژوهشگاه راکعی فاضلی صافی علوی پور پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :