ابلاغ رسمی حکم معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی در جلسه شورای پژوهشی

۲۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۷:۵۳ کد : ۱۶۳۶۹ مهم‌ترین اخبار
تعداد بازدید:۲۳۶۱

  مراسم معارفه دکترعلیرضا ملایی توانی معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی روز چهارشنبه 27 دی ماه 96 در جلسه شورای پژوهشی و با حضور اعضا در سالن اندیشه برگزار شد.
دکتر حسینعلی قبادی رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، با صدور حکمی در مورخ 16 دی ماه 1396، دکتر علیرضا ملایی توانی را به عنوان معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه منصوب کرده بود.
دکتر قبادی در این زمینه ضمن تشکر از زحمات دکتر سیدسجاد علم الهدی گفت: ان شاءالله هفته آینده طی مراسمی درخور از زحمات دکتر علم الهدی تجلیل می کنیم. ضمن اینکه برای دکتر ملایی توانی در سمت معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی آرزوی توفیق داریم.
وی در ادامه سخنانش برای دکتر مریم صانع پور (رئیس پژوهشکده حکمت معاصر) و دکتر مریم قبادی (سرپرست دبیرخانه هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی) در سمت های جدیدشان آرزوی موفقیت کرد.
دکتر قبادی همچنین انتخاب به جا و هوشمندانه خانم دکتر زهرا پارساپور به عنوان مدیر کل سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم را تبریک گفت و ضمن قدردانی از زحمات ایشان در دبیرخانه کمیته جذب اعضای هیأت علمی برای او نیز در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :