‌دیدار رئیس پژوهشگاه با اعضای پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات

۲۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۵۰ کد : ۱۶۱۵۹ خبر و اطلاعیه مهم‌ترین اخبار
تعداد بازدید:۱۸۷۲

دکتر قبادی، رئیس پژوهشگاه در ادامهٔ  دیدار با اعضای پژوهشکده‌های مختلف، روز سه‌شنبه با اعضای پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات دیدار کرد. در این دیدار که با حضور آقایان دکتر کریمی علوی، دکتر سپنجی، دکتر معتمدی، خانم دکتر اجاق و آقای خسروی صورت گرفت، در ابتدای جلسه، دکتر قبادی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام، درگذشت هم‌وطنان عزیز در زمین‌لرزهٔ غرب کشور را تسلیت گفت و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های آسیب‌دیده، برای جان باختگان غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسألت نمود. رئیس پژوهشگاه، ضمن تشکر از رئیس و اعضای هیأت علمی و کارشناسان پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات، با بیان هدف از دوره دوم دیدار با اعضای پژوهشکده‌های پژوهشگاه، که به منظور افزایش خروجی پژوهشکده‌ها ازجمله انجام به موقع طرح‌های پژوهشی موظف یا فعالیت‌های جانبی اعم از طرح‌های کارفرمایی یا نشست‌های مسأله‌مند صورت می‌گیرد، شکوفایی و افزایش فعالیت‌ها و خروجی‌محوری هرچه بیشتر بخش‌های مختلف پژوهشگاه به‌ویژه همکاری بین‌رشته‌ای با دیگر پژوهشکده‌های مرتبط را خواستار شد.

دکتر قبادی با اشاره به موانع و دلایل عدم توفیق مؤسسات و مراکز پژوهشی، بر ضرورت افزایش توانمندی پژوهشگاه با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و مشارکت همه پژوهشکده‌ها در برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی در زمینه مسائل و مشکلات کشور، در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... تأکید کرد.

در ادامه دکتر کریمی علوی، رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات، به تشریح وضعیت همکاری اعضای هیأت علمی، فعالیت‌های اعضا در حوزه‌های مختلف پژوهشی و آموزشی و سایر برنامه‌های پژوهشکده به منظور افزایش بازدهی پرداخت و همکاری و انجام طرح‌های مشارکتی با دیگر پژوهشکده‌ها را از جمله اولویت‌های پژوهشکده برشمرد. در ادامه اعضای هیأت علمی پژوهشکده نیز ضمن بیان طرح­های پژوهشی، به تشریح مقالات و نشست‌های علمی و تخصصی پژوهشکده و سایر برنامه‌های خود برای ارتقای فعالیت‌های علمی  پرداختند و مسائل حوزه فعالیت خودش را متذکر شدند که رئیس پژوهشگاه بر ضرورت برنامه‌ریزی و پیگیری حل مشکلات تأکید کرد.

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :