پیام تبریک رئیس پژوهشگاه به مناسبت روز کارمند

۰۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۴ کد : ۱۵۵۱۷ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۴۴۹
پیام تبریک رئیس پژوهشگاه به مناسبت روز کارمند

 

بسمه‌تعالی

کارآمدی و ثمربخشی هر نظام اداری، در درجه نخست مدیون زحمات کسانی است که فارغ از هر دعوی و ادعایی، دلسوزانه تلاش می‌کنند و با تسهیل فرایندها و روندهای اداری، خدمت‌رسانی به مراجعان و همکاران را عبادتی گرانبها می‌دانند. گرامی‌داشت هفته دولت و به ویژه روز کارمند، بهانه‌ای است برای قدرشناسی و قدردانی از این خدمتگزاران صدیق و فداکار.

به همین مناسبت، اینجانب به ویژه خود را مقید می‌دانم از زحمات و خدمات دلسوزانه کارمندان محترم پژوهشگاه که مساعی صادقانه خود را در جهت ارتقای سازمان و بهینه‌سازی تاثیرات آن در بهبود شرایط اجتماعی و فرهنگی کشور به خصوص از منظر کارآمدیِ علوم انسانی- به کار می‌بندند، تشکر کنم. بی‌تردید پژوهشگاه در پیشبرد تمامی اهداف و طرح‌های خود، وام‌دار فعالیت‌های دلسوزانه و هدف‌مند کارمندان است و از همین جهت، هر تلاشی در جهت قدردانی از این تلاش‌ها، واقع‌مدار و مبتنی بر سنت حسنه تقدیر از بندگان خداوندی است که هیچ سعی‌ای را بی‌پاسخ نمی‌گذارد. روز کارمند بر شما کارمندان صدیق و دلسوز پژوهشگاه مبارک باد.

ضمن گرامی‌داشت تقارن این ایام با سالگرد شهادت مظلومانه شهیدان مظلوم دولت جمهوری اسلامی ایران، شهید رجایی و شهید باهنر (اعلی‌الله تعالی مقامهما)، این فرصت را بهانه‌ای می‌دانیم برای تبریک و قدردانی از زحمات دولتمردانی که در سخت‌ترین روزها، با تدبیر و امید به آینده‌ای بهتر برای ایران اسلامی، تلاش می‌کنند تا ضمن حفظ اقتدار و عزت جمهوری اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی، گام‌هایی موثر در ارتقای سطح رفاه و آرامش و امنیت شهروندان ایران بردارند. با تبریک شروع فعالیت‌های دولت دوازدهم، برای اعضای هیات دولت و کلیه کارکنان خدوم دولت جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق روزافزون دارم.

 

توفیق از خدا و توکل بر اوست

حسینعلی قبادی

رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

 

 

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :