نامه دکتر قبادی خطاب به وزیر علوم با موضوع: اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال

۰۵ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۱ کد : ۱۵۰۳۷ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۱۴۶
نامه دکتر قبادی خطاب به وزیر علوم با موضوع: اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال

جناب آقای دکتر فرهادی
وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

سلام علیکم؛
  با احترام و عرض تبریک فرا رسیدن سال جدید، همانگونه که مستحضرید، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در سال گذشته در حوزه اقتصاد مقاومتی چندین اقدام علمی و تخصصی را انجام داده بود که گزارش های آن به صورت ادواری به محضر آن جناب تقدیم شده است. این پژوهشگاه بر مبنای برنامه توسعه راهبردی پنج ساله خود زیرساخت های لازم را برای ورود به عرصه پژوهش های مسأله مند و تقاضا محور با تأسیس پژوهشکده علوم انسانی کاربردی فراهم کرده است.

اکنون که سال 1396 از سوی مقام معظم رهبری، سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری شده است؛ در مسیر اجرایی ساختن این رهنمود گران ارج، در صورت صلاحدید حضرتعالی و به منظور درونزاسازی و فراگیر کردن این رهنمود و افزایش تعامل بدنه مرکز آموزش عالی و توانمندی های دانشگاه ها در همین زمینه و عینی تر شدن هم افزایی دانشگاه ها با صنعت و جامعه، این پژوهشگاه مشخصا پیشنهادهای زیر را تقدیم می نماید:
1-    پژوهشگاه در سال جاری مسئول برنامه ریزی و اجرای جشنواره ملی قدردانی از رساله ها و پایان نامه های برتر در زمینه تولید و اشتغال باشد.
2-    ابلاغ حضرتعالی به همه دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی، مراکز رشد فناوری و شرکت های دانش بنیان برای همکاری با پژوهشگاه در این خصوص.
3-    درخواست همکاری از وزارتخانه های دست اندرکار امر تولید و اشتغال از سوی جنابعالی برای همکاری و هم افزایی لازم در این زمینه با پژوهشگاه.
پیشاپیش از بذل لطف و عنایت جنابعالی سپاسگزار است.

توفیق از خدا و توکل بر اوست
حسینعلی قبادی رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :