همایش بزرگ فرماندهان و اعضای شورای فرماندهی بسیج کارکنان برگزار شد

۱۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۴ کد : ۱۴۷۹۴ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۴۹۱
همایش بزرگ فرماندهان و اعضای شورای فرماندهی بسیج کارکنان برگزار شد
سردار غیب پرور:
انقلاب زنده است چون خط شهدا زنده است

همایش بزرگ فرماندهان و اعضای شورای فرماندهی بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی صبح روز یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵ در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار شد. این همایش با موضوع "تعیین روند شکل گیری انقلاب اسلامی و تشریح معیارهای انقلابی گری" تشکیل شد که در این همایش کارکنان و فرماندهان بسیج پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نیز شرکت کردند.
در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار دکتر غلامحسین غیب پرور طی سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر و عید پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی ارتباط گسسته بشریت با دین و توحید را دوباره پیوند داد و اخلاق اسلامی را در دنیا معنی کرد. این در حالی بود که برخی باور نمی کردند امام (ره) با دستان خالی این چنین انقلابی برپا کند. امام (ره) با دستانی خالی اما اعتقادی عمیق و راسخ به باریتعالی، اهل بیت عصمت و طهارت و نسخه رهایی بخش قرآن کشور را از شر طاغوت رها کرد تا لحظه لحظه عمر مبارکش را هم وقف انقلاب کند.

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/44468.JPG

سردار غیب پرور افزود: انقلاب اسلامی فقط در ساقط کردن رژیم شاه خلاصه نمی شود بلکه یکی از اثرات مهم آن روی آوردن بشر به دین و توحید است که سرمایه کمی نیست. اتفاقا دشمن هم این موضوع را فهمید و بارها با تهدید و تطمیع قصد مقابله با انقلاب را داشته که به فضل الهی تاکنون موفق نشده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه از نشانه های بسیج این نیست که کارت بسیج در جیب داشته باشی، تأکید کرد: هرکس دلش با شهداست بسیجی است و حتی اگر فردی در خانه اش امام را دعا کند بسیجی است. بسیجی بودن به این نیست که فقط اسمت را در سازمان بسیج ثبت کنند بلکه دایره بسیج بسیار فراخ است.
سردار غیب پرور در خاتمه سخانش تصریح کرد: انقلاب زنده است چون خط شهدا زنده است. انقلاب پابرجاست چون رهبری پابرجاست ضمن اینکه باید حواسمان جمع باشد چون دشمن سر سوزنی از دشمنی اش نکاسته است.
در ادامه برنامه کلپ زیبایی از دوران جنگ و دفاع مقدس و امام خمینی (ره) پخش شد تا با زنده شدن یاد و نام شهدا و امام عزیز، دل های حاضرین در سالن روانه کربلا شود.
در خاتمه مراسم نیز از حاج سعید حدادیان مداح اهل بیت به صورت ویژه تجلیل به عمل آمد.


http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/44471.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/44462.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/44470.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/44465.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/44474.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/44469.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/44464.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/44473.JPG

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :