امضای تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم

۱۵ آذر ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۷ کد : ۱۴۵۰۲ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۳۷۴
امضای تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم
روز شنبه ۱۳ آذر ماه تفاهم نامه همکاری بین پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در دفتر ریاست پژوهشگاه به امضاء رسید.
در این نشست مشترک ابتدا دکتر قبادی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در خصوص زمینه های همکاری بین دو پژوهشگاه توضیحات مبسوطی ارائه کرد. دکتر قبادی گفت: ما بر اساس برنامه توسعه دانایی محور و با وجود شبکه نخبگانی می توانیم همکاری های سودمندی داشته باشیم مخصوصا که پژوهشگاه علوم انسانی ظرفیت های پنهانی دارد که حتی می تواند برای جهان اسلام سودمند واقع شود.
دکتر قبادی تأکید کرد: ما می توانیم در رشته انسان شناسی شورای متون نیز تفاهم نامه ی اجرائی و کاربردی به امضاء برسانیم و تلاش کنیم روابط و همکاری های دو پژوهشگاه هر چه سریع تر به مرحله اجرا درآید.
در ادامه حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین دکتر نجف لک زایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم نیز به ظرفیت های خوب همکاری دو پژوهشگاه اشاره کرد و گفت: ما در فروش و انتشار کتب در فضای مجازی تجربیات ارزنده ای داریم که می توانیم در این زمینه نیز تجربیات خود را به اشتراک بگذاریم. در ادامه مقرر شد پژوهشکده ها و گروه های فعال در دو پژوهشگاه، نمایندگان خود را برای برقراری ارتباط و همکاری های بیشتر به همدیگر معرفی کنند و بسترهای همکاری در اسرع وقت فراهم شود.
لازم به ذکر است، طبق این تفاهم نامه در چارچوب اصل ضرورت توسعه همکاری علمی‌ بین مراکز مختلف آموزشی، پژوهشی و اجرایی جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متقابل به خصوص به منظور ارتقای جایگاه و کارآمدی رشته‌های علوم انسانی در کشور، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بر سر برنامه‌های علمی و پژوهشی مورد نظر همکاری های دوجانبه ای را آغاز می کنند.
پس از امضای تفاهم نامه رئیس و معاونین پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از ظرفیت های علمی و پژوهشی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کتابخانه مرکزی، پژوهشکده ها و ... بازدید به عمل آوردند.

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/43256.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/43260.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/43261.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/43262.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/43263.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/43264.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/43265.JPG


فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :