جلسه مشترک دبیرخانه جذب پژوهشگاه با رئیسان مؤسسه ها و پژوهشکده های وابسته برگزار شد

۱۴ مهر ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۸ کد : ۱۴۱۸۰ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۶۷۲
جلسه  مشترک دبیرخانه  جذب پژوهشگاه با رئیسان مؤسسه ها و پژوهشکده های وابسته  برگزار شد

نشست مشترک هیأت اجرایی دبیرخانه جذب پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با رئیسان و نمایندگان پژوهشکده‌ها و مؤسسات وابسته به پژوهشگاه از جمله دکتر میرزایی رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی، دکتر عباسی رئیس مؤسسه مطالعات و مدیریت جامع و تخصصی جمعیت کشور، دکتر اکبری رئیس بنیاد دانشنامه نگاری، دکتر سلمانی از بنیاد دایره المعارف فارسی، دکتر صفری رئیس پژوهشکده بیمه و معاون محترم اداری و مالی آن پژوهشکده روز دوشنبه ۱۲ مهر  ۱۳۹۵ در محل پژوهشگاه علوم انسانی برگزار شد. در این جلسه  معاونان محترم پژوهشگاه و نیز دکتر عیسوی نماینده نهاد مقام معظم رهبری حضور داشتند.

در ابتدای جلسه دکتر حسینعلی قبادی رئیس پژوهشگاه، ضمن خیرمقدم به مهمانان این جلسه را فرصت مناسبی برای بحث و تبادل نظر در خصوص فرآیند بررسی پرونده‌ها دانست.

دکتر قبادی با اشاره به فرآیند جدیدی که از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعریف شده است فرمودند  که بر این اساس بخشی از فرآیند در  پژوهشکده ها و بخش دیگر در دبیرخانه جذب پژوهشگاه  انجام خواهد شد. بر این اساس لازم است نماینده‌ای از هیأت اجرایی جذب در مؤسسه متبوع انتخاب شود که در این جلسه به توافق نظر خواهیم رسید.

در ادامه جلسه دکتر پارساپور، رئیس دبیرخانه جذب پژوهشگاه، نیزگفت: با توجه به راه اندازی سامانه نور رضوی لازم دیده شد در جلسه ای ضمن توضیح در باره  فرآیند جدید جذب و تبدیل وضعیت، هماهنگی و تقسیم کار صورت گیرد. در ادامه ایشان گزارشی از فعالیت های جذب در شش ماه سال جاری ارائه داد و اظهار داشت که تقریباً کلیه امور اعضای هیأت علمی مؤسسات و پژوهشکده ها در دبیرخانه جذب انجام شده  و ما برای ادامه کارها منتظر نتیجه استعلام ها و نیز انجام پاره ای از امور در وزارتخانه هستیم.

پارساپور همچنین به نحوه تشکیل و برگزاری کیمته علمی جذب در مؤسسات و پژوهشکده ها اشاره کرد و گفت در این کمیته علمی، نماینده ای آشنا به ضوابط و مقررات از سوی پژوهشگاه حضورخواهد داشت. همچنین جهت آشنایی کارشناسان و نیز اعضای محترم هیأت علمی از سوی دبیرخانه جذب پژوهشگاه جلسات توجیهی و نیز کارگاه آموزشی در مؤسسات برگزار خواهد شد.

در ادامه جلسه اعضای حاضر ضمن بررسی مسائل و مشکلات روند جذب، به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص فرآیند و تقسیم کار، پرداختند و تأکید کردند که در این فرآیند به صلاحیت های علمی، عمومی و نیز روحیه علمی افراد توجه ویژه ای شود و امتیازات طبق فعالیت های پژوهشی و آموزشی مرتبطی که راهگشای مسائل جامعه است، داده شود.



http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/29/41864.JPG



http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/29/41863.JPG



http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/29/41865.JPG




http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/29/41866.JPG




http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/29/41867.JPG




http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/29/41868.JPG

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :