‌دیدار دکتر قبادی با اعضای مرکز اسناد فرهنگی آسیا

۲۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۵ کد : ۱۴۰۱۹ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۲۰۶
<div style="text-align: center;"> </div>
‌دیدار دکتر قبادی با اعضای مرکز اسناد فرهنگی آسیا

دکتر حسینعلی قبادی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، روز شنبه ۲۰ شهریور با حضور در شورای عمومی مرکز اسناد فرهنگی آسیا، با اعضای این مرکز از جمله آقایان دکتر سیدحمید تنکابنی، دکتر کامیار صداقت­ ثمر حسینی، دکتر حمیدرضا رادفر، آقای محمد نجاری، خانم­ دکتر هایده قمی، مهندس زهره عطائی آشتیانی و خانم اشرف آراسته دیدار کرد.

در ابتدای جلسه، دکتر تنکابنی، رئیس مرکز اسناد فرهنگی آسیا، ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور دکتر قبادی در شورای عمومی این مرکز، با معرفی اعضای مرکز گزارشی از فعالیت­های انجام شده و در حال انجام، با تمرکز بر برنامه­های­ راهبردی مرکز در سال­های ۹۴ و ۹۵ ارائه کرد.

در ادامه گزارشی از فعالیت­های پژوهشی مرکز به‌ویژه طرح­های پژوهشی اعضای هیأت علمی مرکز، مقالات مختلف و کتب منتشر شده آنان، همایش­ها، نشست­ها، سخنرانی­ های برگزار شده و فعالیت­ های صورت گرفته برای راه ­اندازی کتابخانه دیجیتالی مرکز  از سوی آقای نجاری ارائه شد. سپس خانم مهندس عطائی آشتیانی، معاون مرکز، مسائل و چالش­های پیش روی مرکز و اعضای هیأت علمی از جمله فرآیند تصویب طرح­های غیرموظف، انتشار کتب مشترک مرکز با همکاری­ سایر مراکز و موسسات کشور، فضای فیزیکی اختصاص یافته به مرکز به‌ویژه برای نمایش کتاب­های مرکز و ایجاد کتابخانه اختصاصی آن، راه ­اندازی مجله بین­ المللی سه زبانه، تکمیل سایت و بروزرسانی اطلاعات آن،  فرآیند انجام امور اداری و مسائل مالی را مطرح کرد و خواستار حمایت و توجه بیشتر رئیس و مسئولان پژوهشگاه به این مرکز شد. در ادامه سایر اعضای هیأت علمی مرکز نیز گزارشی از طرح­های پژوهشی، مسائل و زمینه­ های علمی خود ارائه کردند.

سپس دکتر قبادی ضمن تبریک عید سعید قربان و ابراز مسرّت از حضور در میان اعضای فعال مرکز، با بررسی مسائل مطرح شده، بر ضرورت تعامل و همکاری دوسویه در حل مشکلات تأکید کرد. رئیس پژوهشگاه با یادآوری جایگاه و اهمیت مرکز اسناد فرهنگی آسیا در خلق موقعیت برای ایجاد همدلی میان کشورهای آسیایی و حتی سایر کشورهای جهان، به اهمیت معرفی میراث­های فرهنگی و تمدنی کشور از طریق این مرکز  اشاره کرد. دکتر قبادی ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه مسئولان پژوهشگاه از فعالیت­های مرکز و ضرورت مدیریت زمان فردی و استفاده از ظرفیت­ های پژوهشگاه در پیشبرد امور، اظهار امیدواری کرد پیگیری­ های لازم، برای حل سایر مسائل مطرح شده صورت پذیرد .


http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/29/41030.jpg




http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/29/41031.jpg




http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/29/41032.jpg

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :