‌دیدار دکتر قبادی با اعضای پژوهشکده اخلاق و تربیت

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۲ کد : ۱۳۴۳۱ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۴۱۵
‌دیدار دکتر قبادی با اعضای پژوهشکده اخلاق و تربیت

رئیس پژوهشگاه روز سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 در شورای عمومی پژوهشکده اخلاق و تربیت شرکت و با اعضای این پژوهشکده، آقایان دکتر سیدمحمد حسینی بهشتیان، دکتر سعید ناجی، دکتر روح­ ا... کریمی، دکتر سید روح ا... شهابی، دکتر سید علی اصغری، خانم­ دکتر مهرنوش هدایتی و آقای محسن بنی­ اسدی دیدار کرد.

در ابتدای جلسه، دکتر بهشتیان، رئیس پژوهشکده اخلاق و تربیت، ضمن تشکر از حضور دکتر قبادی در شورای عمومی این پژوهشکده، انتصاب ایشان را به سمت ریاست پژوهشگاه تبریک گفت.

سپس اعضای هیأت علمی به بیان مسائل و مشکلات مختلف از جمله، طرح­های اعضای هیأت علمی پژوهشکده، فرآیند برگزاری کارگاه­ها در پژوهشگاه و مسائل و مشکلات متعدد موجود در این زمینه، استقبال گسترده از برگزاری دوره­ های آموزشی این پژوهشکده در سطح کشور، وضعیت انتشار کتاب­ های گروه فبک، تأسیس مقطع تحصیلات تکمیلی برای فبک، پیشنهاد طرح تأسیس مؤسسه دانش بنیان، فضای فیزیکی اختصاص یافته به پژوهشکده و نیاز به داشتن تعداد کارشناسان بیشتر پرداختند و خواستار حمایت و توجه بیشتر رئیس و مسئولان پژوهشگاه به این پژوهشکده شدند.

در ادامه دکتر قبادی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی بن جعفر (ع) و اشاره به تقارن این دیدار با ایام سالگرد ارتحال رئیس فقید پژوهشگاه، جناب آقای دکتر آئینه­ وند و مراسم برگزار شده در پژوهشگاه، از حضور در میان اعضای فعال، خلاق و مبتکر پژوهشکده اخلاق و تربیت ابراز مسرّت کرد. دکتر قبادی ضمن اشاره به سرمایه­ های انسانی ارزنده این پژوهشکده، از فعالیت­های کاربردی محور پژوهشکده و وجود نگاه کاربردی در طرح­ ها و اقدامات  صورت گرفته قدردانی کرد و بر حمایت همه جانبه مسئولان پژوهشگاه از فعالیت­ه ای پژوهشکده تأکید کرد.

سپس رئیس پژوهشگاه ضمن بررسی مسائل مطرح شده، ضرورت تعامل مثبت و برخورد سازنده و همکاری دوسویه را در حل مشکلات یادآور و  اظهار امیدواری کرد پیگیری­ های لازم، برای حل سایر مسائل مطرح شده صورت پذیرد .

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/27/38386.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/27/38387.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/27/38388.JPG


http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/27/38389.JPG

فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :