نشست شورای صنفی اعضای هیأت علمی با رئیس پژوهشگاه و معاون اداری مالی

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۰ کد : ۱۳۴۱۷ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۷۱۴

 

نشست شورای صنفی اعضای هیأت علمی با ریاست پژوهشگاه و معاون اداری، مالی و مدیریت منابع روز دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 با حضور دکتر طاهره ایشانی، دکتر نیره دلیر، دکتر رمضان رضایی، دکتر علیرضا منجمی و دکتر سید جواد میری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، اعضای شورای صنفی ضمن تبریک انتصاب دکتر قبادی به ریاست پژوهشگاه، اظهار امیدواری کردند که این دوره، دوره‌ای پربار و مطلوب برای به‌دست آوردن جایگاه شایسته علمی پژوهشگاه در میان سایر نهادهای علمی کشور باشد.

سپس اعضای حاضر به طرح مشکلات و مسائل مختلف موجود در زمینه­­ های پژوهشی، آموزشی، وضعیت رفاهی، بهداشتی، و سایر مشکلات اعضای هیأت علمی پرداختند و درخواست پیگیری مجدانه برای بهبود وضعیت در زمینه­ های یاد شده را داشتند.

دکتر قبادی ضمن تشکر از فعالیت صورت گرفته توسط اعضای شورا، شورای صنفی را نماینده وجدان عمومی اعضای هیأت علمی و بهترین رابط و نقطه اتصال با آنان دانست و خواستار ادامه تعامل مثبت و سازنده و این همکاری دوسویه شد و بر پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و مسائل تأکید کرد.

در ادامه دکتر ربانی‌زاده نیز ضمن تشکر از پیشنهادهای ارائه شده از سوی اعضا، بر پیگیری جدی مسائل تأکید کرد و مقرر شد تشکیل این جلسات به صورت دوره­ ای و منظم صورت پذیرد.

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/27/38298.JPG

 

 

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :