‌دیدار دکتر قبادی با اعضای پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات

۱۸ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۸ کد : ۱۳۲۳۸ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۹۲۱
‌دیدار دکتر قبادی با اعضای پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات

دیدار سرپرست پژوهشگاه با اعضای پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات روز سهشنبه 18اسفندماه 1394با حضور آقایان دکتر کریمیعلوی، دکتر ساعی، دکتر بصیری، خانم دکتر اجاق، آقای خسروی و خانم صادق­پور تشکیل شد.

در ابتدای جلسه، دکتر قبادی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت یاد امام و شهدا، از اعضای پژوهشکده تشکر و به تشریح اهداف این دیدار ذیل محورهایی از جمله: پیگیری برنامه توسعه پژوهشگاه و بحث در مورد انطباق برنامهها و عملکردهای پژوهشکدهها و مراکز با برنامه توسعه، بررسی ایفای نقش ملی و فراملی پژوهشکدهها و مراکز، تعامل عمیقتر با اعضای پژوهشکدهها و مراکز، استماع مسائل مشکلات عمومی پژوهشکدهها و مراکز پرداختند.

در ادامه دکتر کریمیعلوی، سرپرست پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات، ضمن تشکر از حضور دکتر قبادی در شورای عمومی این پژوهشکده، با تشریح وضعیت همکاری اعضای هیأت علمی و فرآیند جذب آنان  به بیان سایر مسائل پژوهشکده از جمله کمبود فضای فیزیکی، راهاندازی نشریه و ارتباطات و تعاملات بیرونی پژوهشکده پرداخت.

سپس اعضای هیأت علمی پژوهشکده نیز ضمن توضیح طرح ­های پژوهشی خود که ذیل برنامه راهبردی پژوهشکده تنظیم شده ­اند، به بیان مسائل مختلف همکاری ­های پژوهشی و آموزشی خود پرداختند.

در پایان دکتر قبادی ضمن بررسی مسائل مطرح شده و اعلام حمایت از برنامه­های پژوهشکده، تأکید کرد که کوشش خود را برای پیگیری و رفع مسائل به کار میگیرد.








فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :