دیدار هیات رئیسه پژوهشگاه با دانشجویان

۱۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۹:۵۱ کد : ۱۲۰۴۰ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۰۷۴
دیدار هیات رئیسه پژوهشگاه با دانشجویان

جلسه هیأت رئیسه پژوهشگاه با دانشجویان، امروز مورخ یکشنبه 19مهرماه 94 در محل ساختمان تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه برگزار شد.

در این جلسه به بررسی مشکلات رفاهی و تحصیلی دانشجویان از جمله محل اسکان، فضای محل تحصیل، وسیله ایاب و ذهاب و پژوهش ورزی دانشجویان پرداخته شد. در ابتدای این جلسه و با توجه به مسائل مطرح شده از سوی دانشجویان درباره خوابگاه ها، دکتر بروجردی معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه با اشاره به عدم مجوز وزارت علوم در خصوص ایجاد تسهیلات رفاهی برای دانشجویان گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی در اسرع وقت و در حد توان خود به کلیه مشکلات رفاهی دانشجویان رسیدگی خواهد کرد و تلاش بر این است تا خوابگاه های خودگردان را تا حد امکان به محیطی امن و سالم برای زندگی دانشجویان تبدیل کند. وی همچنین از دانشجویان خواست مشکلات خود را از طریق شورای صنفی دانشجویی بررسی و به معاونت فرهنگی- اجتماعی منتقل نمایند.

در ادامه این جلسه دکتر حسینعلی قبادی سرپرست پژوهشگاه ضمن اشاره به پژوهش محور بودن پژوهشگاه بیان کرد: با توجه به عدم ارائه خوابگاه برای دانشجویان، تمامی تلاش ما بر این است که مشکلات رفاهی دانشجویان برطرف شود و فضایی مناسب برای تحصیل و پژوهش آنها بوجود آوریم.

در ادامه جلسه دکتر حسنی فر مدیر تحصیلات تکمیلی با برشمردن تلاش های معاونت فرهنگی و مدیریت پژوهشگاه از اجرایی کردن برنامه راهبردی در حوزه آموزش و پژوهش سخن گفت و با تاکید بر اینکه اولویت پژوهشگاه تربیت نیروهای متخصص پژوهشگر است اعلام کرد که انجام طرح پژوهش ورزی برای کلیه دانشجویان اجباری است تا بدین وسیله در طول تحصیل، با ظرافت و ضرورت های پژوهش آشنا شوند.

در پایان جلسه از دانشجویان خواسته شد تا در انتخابات شورای صنفی که قرار است امسال برگزار شود، شرکت کنند.











فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :