مراسم یادبود زنده یاد دکتر امیر معتمدی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد

۲۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۲:۲۹ کد : ۱۰۶۳۸ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۴۷۵
مراسم یادبود زنده یاد دکتر امیر معتمدی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد
 

مراسم یادبود زنده یاد دکتر امیر معتمدی، فرزند شهید غلامعلی معتمدی(از شهدای هفتم تیر) و فرزند دکتر اشرف بروجردی معاون فرهنگی- اجتماعی امروز چهارشنبه 20 خردادماه در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد. در این مراسم دکتر وحید قبادی دانا، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با یادی از دکترامیر معتمدی ایشان را به عنوان فردی خلاق و فعال دانست و گفت ایشان از جمله افرادی بودند که همیشه و درهمه حال دغدغه کمک به دیگران و حل مسائل اجتماعی را داشت، در همه مراسم ها موثرترین و فعالترین فرد دکتر امیر معتمدی بود.

دکتر قبادی سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نیز در ادامه به سخنرانی پرداختند. دکتر قبادی ایشان را به عنوان نمونه بارز و عالی انتقال ارزش های اصیل و نورانی انقلاب اسلامی دانست و گفت امثالی همچون امیر معتمدی افرادی هستندکه دارای علم، دانش، تخصص، مسئولیت شناسی را یکجا در خود داشت.

در ادامه مراسم دکترسیدضیا هاشمی معاون فرهنگی- اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به سخنرانی پرداخت و گفت ما ایشان را به عنوان شخصیتی پایبند به اصول و حامی اصلاح و رفع معایب وکاستیها می شناختیم امیر معتمدی انسانی مصلح، وارسته، مسئولیت پذیر، متقی و فردی ایثارگر بود، او جهادگری خستگی ناپذیر بود که از فرهنگ جهادگر به عنوان و موقعیتش بسنده نمی کرد بلکه جهادگری مجاهد به معنای واقعی بود او جهاد را به عنوان سازمان کار و اتفاق تعریف نکرده بود بلکه خود را فدای کار جهادی و وقف ترویج فرهنگ جهاد می کرد که در قامت یک امدادگر صالح و فداکار هم همین طریق را طی می کرد.

دکتر هاشمی فراغ امیر معتمدی را نه به عنوان پایان راه، بلکه آغاز حرکتی نو دانست.



































































فایل های ضمیمه

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :