پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت صادق آیینه وند

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۲۰ کد : ۱۰۰۸۳ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۴۶۵

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان به مناسبت درگذشت صادق آیینه وند، رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی پیامی صادر کرد.

متن پیام فولادوند به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

  در گذشت نویسنده متعهد، اندیشمند توانا و استاد برجسته تاریخ دکتر صادق آیینه وند که از چهره های ماندگار علمی و فرهنگی کشور بودند، باعث تالم و تاثر جامعه علمی و دانشگاهی شد.

 مرحوم آیینه وند که برخاسته از استان همدان و دیار تویسرکان بودند، از مفاخر علمی و فرهنگی کشورمان به حساب می آمدند و خدمات ایشان به جامعه به ویژه نقشی که در اعتلای فرهنگ این مرز و بوم داشته اند، برکسی پوشیده نیست و این خدمات ارزنده،  نام این استاد بزرگ را برای همیشه در این مرز و بوم زنده نگاه خواهد داشت.

  بدون شک رمز ماندگاری نام و یاد بزرگانی چون استاد آیینه وند علاوه بر جایگاه علمی، ویژگی‌های اخلاقی پسندیده ای چون تواضع و فروتنی، صداقت، تعهد و ایمان ایشان است که می تواند الگویی برای کسانی باشد که در راه علم و معرفت گام نهاده اند.

  این جانب این مصیبت بزرگ را به خانواده ی محترم آن مرحوم و جامعه ی علمی و دانشگاهی کشور به ویژه فرهنگیان تسلیت گفته، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی  و برای بازماندگان صبر جمیل از خداوند متعال مسألت دارم.

                                                                      عبدالرضا فولادوند

                                                        مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :