پیام تسلیت حسین غریبی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی آرامش دکتر آئینه‌وند تسکین‌دهنده دوستانش بود

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۴ کد : ۱۰۰۸۱ خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۴۸۸

  در پی درگذشت صادق آئینه‌وند رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و عضو هیات‌علمی دانشگاه تربیت مدرس و حسین غریبی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، فقدان این چهره ماندگار تاریخ را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: «دکتر صادق آئینه‌وند انسانی آزاده و بافضیلت، با روحی لطیف و ستودنی از میان ما رفت؛ به راستی دکتر آئینه‌وند، آینه نیکی و راستی بود. وجود عزیز، محبوب، نازنین، دوست‌داشتنی و با متانتش آرام‌بخش و تسکین‌دهنده جمع دوستانش بود. طمانینه او مثال‌زدنی و سیرت نیکویش، بی‌مانند و شخصیتی خوش‌خلق، خیراندیش، نرم‌خو و مهربان داشت. سیمای نیکو و چهره خوش دکتر آئینه‌وند همواره در یاد و خاطره علم‌دوستان و دانش‌پژوهان به یادگار خواهد ماند. ایشان دانشمندی خوش‌بیان و نیکوسخن، دنیای پر‌تلاطم ما را ترک و در سرای باقی آرام گرفت.»

در بخش دیگری از این پیام ادامه داده شده است: «غم از دست‌دادن دکتر آئینه‌وند را به خانواده معزز ایشان، جامعه علمی و همه دانشگاهیان کشورمان تسلیت عرض‌ کرده و از خداوند متعال برای این استاد فرهیخته مغفرت و برای بازماندگاش طلب صبر دارم. یادش گرامی و مشی و خصالش پر رهرو باد.»

کلید واژه ها: پژوهشگاه ihcs research center پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :