آثار برگزیده چهارمین جشنواره نشر دانشگاهی و سومین دوره کتاب برگزیده دانشگاهی :

انتخاب کتاب «روش‌شناسی پیوند میان دستگاه مفهومی قرآن کریم و علوم مدرن» اثر دکتر پاکتچی

۰۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۶ کد : ۲۳۱۶۵ مهم‌ترین اخبار
تعداد بازدید:۶۹۴
انتخاب کتاب «روش‌شناسی پیوند میان دستگاه مفهومی قرآن کریم و علوم مدرن» اثر دکتر پاکتچی

در سومین دوره انتخاب و معرفی کتاب برگزیده دانشگاهی، که همزمان با چهارمین جشنواره نشر دانشگاهی، مصادف با سی‌اُمین دوره هفته کتاب که 26 آبان ماه سال 1401 برگزار شد، کتاب «روش‌شناسی پیوند میان دستگاه مفهومی قرآن کریم و علوم مدرن» اثر دکتر  احمد پاکتچی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، به عنوان کتاب برگزیده انتخاب شد.

بر اساس این خبر، پس از طی فرآیند داوری و انتخاب برگزیدگان، در این مراسم که با حضور یاسراحمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاظم آرمان‌پور، مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی و جمعی از ناشران و نویسندگان کتاب‌های دانشگاهی در سرای اهل قلم مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد، جایزه ملی دوره چهارم این جشنواره در موضوع دین، به دکتر احمد پاکتچی مولف کتاب «روش‌شناسی پیوند میان دستگاه مفهومی قرآن کریم و علوم مدرن» اهدا شد.


یادآور می‌شود جشنواره نشر دانشگاهی دارای سه بخش است که این سه بخش شامل نمایشگاه سالانه کتاب دانشگاهی، برگزاری همایش و معرفی آثار برگزیده و ناشر پیشکسوت است. همایش مرتبط با این جشنواره با موضوع «تاب‌آوری و توسعه نشر دانشگاهی» دوم آبان برگزار شد و نمایشگاه سالانه کتاب نیز به زودی برپا خواهد شد.

آثار برگزیدگان جایزه ملی نشر دانشگاهی در غرفه‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه‌های معتبر جهانی کتاب (نظیر فرانکفورت و...) معرفی و عرضه خواهند شد./پایان

کلید واژه ها: سومین دوره انتخاب و معرفی کتاب برگزیده دانشگاهی کتاب «روش‌شناسی پیوند میان دستگاه مفهومی قرآن کریم و علوم مدرن» احمد پاکتچی


نظر شما :