برگزاری جلسات کمیته علمی وشورای مدیران و مشاوران طرح اعتلا

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۲۵ کد : ۱۶۶۲۴ مهم ترین اخبار
تعداد بازدید:۹۷۷
هفتاد و سومین جلسه شورای مدیران و مشاوران طرح اعتلا برای تصویب طرح‌نامه‌های پژوهشی و ارجاع آن به کمیته‌ علمی و شورای سیاستگذاری طرح اعتلا تشکیل شد.
برگزاری جلسات کمیته  علمی وشورای  مدیران و مشاوران طرح اعتلا

شورای مدیران و مشاوران طرح جامع اعتلا و ساماندهی علوم انسانی معطوف به پیشرفت کشور، به منظور ایجاد هماهنگی کامل در لایه‌های سه گانه طرح اعتلا و پیشبرد سریع‌تر و دقیق‌تر محورها و مسائل طرح اعتلا پدیدار شده است. لایه‌های سه گانه طرح اعتلا شامل تاریخ، مبانی و کاربست علوم انسانی هستند که در ذیل شورای مدیران و مشاوران طرح اعتلا، فعالیت می‌کنند.

جلسه هفتاد و سوم این شورا با حضور دکتر قبادی ریاست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و رییس طرح اعتلا، دکتر فوزی جانشین رییس در امور مربوط به طرح اعتلا و دیگر مدیران طرح برگزار شد. در این جلسه در باب تصویب طرح‌نام‌های پژوهشی و نسبت آنها با اهداف طرح اعتلا گفتگو و تصمیم‌گیری شد.

بررسی طرح‌نامه‌های پژوهشی و ارجاع آنها به کارگروه‌های تخصصی از یکسو و همچنین کارکردی اتاق فکری برای مسائل طرح اعتلا و تبیین موضوعات کلان این طرح ملی از سوی دیگر، مهمترین ماموریت‌ها و کارویژه‌های شورای مدیران و مشاوران طرح اعتلا محسوب می‌شوند.


نظر شما :