تبریک روز کتاب و تجلیل از همکاران کتابخانه‌های پژوهشگاه

تبریک روز کتاب و تجلیل از همکاران کتابخانه‌های پژوهشگاه

۲۹ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۲۹ کد : ۲۱۵۵۹ اخبار معاونت مهمترین اخبار
تعداد بازدید:۳۹۴

 سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، در دیدار با اعضای کتابخانه‌های پژوهشگاه، روز کتاب و کتابدار را تبریک گفت و از زحمات آنها در حفظ و نگهداری اسناد و کتاب‌های این مرکز علمی، پژوهشی قدردانی به‌عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، به‌مناسبت روز کتاب و کتابداری جلسه‌ دیدار سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با اعضای کتابخانه‌های پژوهشگاه، روز 26 آبان ماه ۱۴۰۰، در سالن اندیشه برگزار شد و دکتر نجفی روز و هفته‌‌ی کتاب و کتابدار را به اعضای کتابخانه‌های پژوهشگاه تبریک گفت و نظرات و پیشنهادهای آنان را در مورد مسائل مرتبط جویا شد.

همچنین در این جلسه دکتر محمود جنیدی جعفری (مشاور سرپرست پژوهشگاه) ، دکتر مهدی معین‌زاده (سرپرست مدیریت پژوهشی) و دکتر عبدالرحمن حسنی‌فر (مدیر کتابخانه و مرکز اسناد و اطلاعات علمی) به همراه کارشناسان و کتابداران کتابخانه‌های پژوهشگاه حضور داشتند. 

  در این جلسه دکتر حسنی‌فر ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای هیأت رئیسه‌ی جدید پژوهشگاه، گزارشی در مورد مسائل کتابخانه‌ها ارائه کرد و اعضای حاضر نیز نظرات و پیشنهادهای خود را در  رابطه با مسائل کتابخانه‌ها مطرح کردند.
در خاتمه‌ی مراسم نیز هدایایی برای قدردانی از کتابداران به آنها اهداء شد.

کلید واژه ها: هفته کتاب و کتابداری کتابخانه‌های پژوهشگاه تجلیل از کتابداران پژوهشگاه گرامی‎داشت روز کتاب و کتابدار


نظر شما :