دومین جلسه ستاد هفته پژوهش پژوهشگاه برگزار شد

دومین جلسه ستاد هفته پژوهش پژوهشگاه برگزار شد

۱۰ آذر ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۱ کد : ۱۸۸۶۸ اخبار معاونت
تعداد بازدید:۵۳۵

دومین جلسه ستاد هفته پژوهش با حضور اعضای این ستاد روز یکشنبه مورخ 98/8/19 در دفتر معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی تشکیل شد. در ابتدای جلسه سرکار خانم دکتر عاملی رضایی، مدیر اجرایی هفته پژوهش و مدیر امور پژوهشی پژوهشگاه، ضمن خوشامدگویی به حاضران، گزارشی از تمهیدات و فعالیت‌ های صورت گرفته برای برگزاری مراسم هفته پژوهش به شکلی شایسته و درخور شأن پژوهشگاه ارائه کرد.
در ادامه جلسه مباحث و برنامه‌ های پیشنهادی برای برگزاری در مراسم هفته پژوهش مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت:
با توجه به پیشنهاد پژوهشگاه برای اختصاص سالن مجزا برای حوزه علوم انسانی در نمایشگاه «پژوهش، فناوری و فن بازار» سال جاری و اهمیت آن، مقرر شد این موضوع از سوی ستاد هفته پژوهش با مسئولیت سرکار خانم میرشاه‌ ولایتی به صورت جدی پیگیری شود.
•    گزارشی در ارتباط با اتصال به شبکه علمی کشور جهت درج در ویژه نامه هفته پژوهش تهیه گردد.
•    مقرر شد موضوع برگزاری نمایشگاه داخلی پژوهشگاه در مکان‌ های فضای سبز پژوهشگاه، زیر پل و محوطه بیرونی ساختمان‌های آ. اس. پ. جهت بررسی به هیات رئیسه ارجاع گردد.
•    مقرر شد با توجه به برنامه برگزاری و ارائه کارگاه‌ های متنوع در نمایشگاه «پژوهش، فناوری و فن بازار» وزارت علوم، اطلاع‌رسانی لازم جهت مشارکت اعضای هیات علمی انجام شود.
•    با توجه به برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده در بیستمین نمایشگاه «پژوهش، فناوری و فن بازار» از تاریخ 98/9/26 تا 98/9/29، مقرر شد طی فراخوانی از اعضای هیأت علمی پژوهشگاه برای برگزاری کارگاه دعوت بعمل آید.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر درخصوص سایر پیشنهادهای موجود پرداختند و مقرر شد جلسه آتی ستاد روز یکشنبه مورخ 3 آذر ماه تشکیل شود.

کلید واژه ها: هفته پژوهش ستاد هفته پژوهش


نظر شما :