برگزاری اولین جلسه ستاد هفته پژوهش پژوهشگاه

برگزاری اولین جلسه ستاد هفته پژوهش پژوهشگاه

۱۰ آذر ۱۳۹۸ | ۰۸:۱۸ کد : ۱۸۸۶۷ اخبار معاونت
تعداد بازدید:۵۱۵

اولین جلسه ستاد هفته پژوهش با حضور اعضای این ستاد روز یکشنبه مورخ 98/8/12 در دفتر معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی تشکیل شد. در ابتدای جلسه دکتر ملایی توانی، معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه و رئیس ستاد هفته پژوهش، ضمن خوشامدگویی به حاضران، به مصوبات جلسات هیات رئیسه در زمینه برگزاری هرچه شایسته‌ تر مراسم در پژوهشگاه اشاره کرد. در ادامه سرکار خانم عاملی رضایی، مدیر اجرایی هفته پژوهش و مدیر امور پژوهشی پژوهشگاه، گزارشی از اقدامات انجام شده در هفته های گذشته ازجمله معرفی نماینده پژوهشگاه به وزارت علوم جهت شرکت در نمایشگاه فن بازار؛ معرفی پژوهشگران برگزیده پژوهشگاه، آقای دکتر پورنامداریان و آقای دکتر عاصی، به وزارت علوم جهت شرکت در انتخاب پژوهشگران برگزیده کشور؛ دعوت به مشارکت پژوهشکده ها و مراکز پژوهشگاه در پنل‌ های پیشنهادی هفته پژوهش و نیز ارسال فراخوان جهت ثبت درخواست برای شرکت در انتخاب پژوهشگران برگزیده در پژوهشگاه ارائه داد.
در ادامه جلسه برنامه‌ های پیشنهادی برای اجرا در هفته پژوهش مورد بررسی قرار گرفت و بر این اساس و با توجه به پیشنهاد اعضاء مقرر شد:
•    طرح‌ های منتخب پژوهشگاه در نمایشگاه «پژوهش، فناوری و فن بازار» که دارای وجه کلینیکال هستند، ارائه شوند؛
•    از آثار منتخب منتشر شده توسط اعضای هیأت علمی پژوهشگاه در سال 97 و 98 در هفته پژوهش رونمایی گردد؛
•    از نشریه مطالعات دانشنامه نگاری در هفته پژوهش رونمایی شود و یک روز از هفته پژوهش در پژوهشکده دانشنامه نگاری برگزار گردد.
•    در نمایشگاه داخلی فعالیت های پژوهشکده ها بصورت آلبومی تهیه و به نمایش گذاشته شود.
•    از بزرگان و استادان برجسته پژوهشگاه در خصوص جایگاه پژوهشگاه و افق‌ های آینده آن برای سخنرانی دعوت بعمل آید.
•    از سالنامه پژوهشی پژوهشگاه مربوط به سال 97 رونمایی شود.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر درخصوص سایر پیشنهادهای موجود پرداختند و مقرر شد جلسه آتی ستاد روز یکشنبه مورخ 19 آبان ماه تشکیل شود.

 

کلید واژه ها: هفته پژوهش ستاد هفته پژوهش


نظر شما :