برگزاری دومین جلسه ستاد هفته پژوهش پژوهشگاه در سال ۹۹

برگزاری دومین جلسه ستاد هفته پژوهش پژوهشگاه در سال ۹۹

۱۰ آبان ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۶ کد : ۱۹۸۴۱ اخبار معاونت
تعداد بازدید:۳۶۳

دومین جلسه ستاد هفته پژوهش با حضور اعضای این ستاد روز دوشنبه مورخ 5 آبان 99 به صورت مجازی تشکیل شد. در ابتدای جلسه سرکار خانم دکتر عاملی رضایی، مدیر اجرایی هفته پژوهش و مدیر امور پژوهشی پژوهشگاه، ضمن آرزوی سلامتی برای اعضای پژوهشگاه، گزارشی از تمهیدات و فعالیت‌‌های صورت گرفته برای برگزاری مراسم هفته پژوهش پژوهشگاه ارائه کرد. مدیر ستاد هفته پژوهش با اشاره به بحران بیماری کرونا (کووید 19) و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی در این زمینه برای حفظ سلامتی اعضای پژوهشگاه، بر ضرورت برنامه‌ریزی‌های مناسب و در نظر گرفتن احتمال برگزاری غیرحضوری و مجازی بیشتر فعالیت­های هفتۀ پژوهش امسال به‌ویژه پنل­ها تأکید کرد. وی در ادامه با اشاره به مسائل مطرح شده در جلسه با نمایندگان پژوهشکده­ها و مراکز، از مصوبات جلسه با نمایندگان پژوهشکده‌ها و مراکز یاد کرد که از مهم‌ترین آنها درخواست ارائه موضوع پنل­ها و سخنرانان پیشنهادی از پژوهشکده­ها و مراکز و نیز ارائه  فعالیت‌ها و برنامه‌های خود در نمایشگاه داخلی هفته پژوهش به شکل ارائه گزارش عملکرد و یا نمایش فعالیت اعضا بود.

در ادامه جلسه سایر اعضا نیز با ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در بخش‌ها و مراکز مربوط، به بحث و بررسی برنامه‌‌های پیشنهادی برای برگزاری در مراسم هفته پژوهش، ازجمله:

- تشکیل کارگروه مدیریت محتوا و مباحث مرتبط با ارائه نسخۀ آنلاین از ویژه‌نامه و کیفی‌تر شدن مطاب آن؛ برنامه‌ریزی برای نمایش عکس‌ها و نماهنگ‌ها و در نظر گرفتن صفحۀ ویژه­ای برای هفتۀ پژوهش در تارنمای پژوهشگاه.

- برنامه‌ریزی‌های صورت‌ گرفته برای برگزاری مناسب و درخور شأن نمایشگاه داخلی هفته پژوهش به ویژه برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی و نمایش دستاوردهای پژوهشگاه در یک سال گذشته.

- بررسی پنل‌های پیشنهادی برای ارائه در هفته پژوهش از سوی پژوهشکده‌ها و مراکز.

و نیز سایر مسائل و محورهای مرتبط با برنامه‌های هفته پژوهش پرداختند.

کلید واژه ها: جلسه ستاد هفته پژوهش، دومین جلسه


نظر شما :