اخبار آزمون - آرشیو

تاریخ انجام ارزشیابی و دریافت کارت آزمون نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۹

به اطلاع دانشجویان محترم مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می رساند زمان انجام ارزشیابی دروس نیمسال اول سال تحصیلی۹۹-۹۸ و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های پایان نیمسال تحصیلی۹۹-۹۸ به شرح ذیل می باشد: از روز دوشنبه مورخ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ لغایت روز دوشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ از طریق سامانه دانشجویی مروارید خود به آدرس www.erp.ihcs.ac.ir اقدام فرمایید. توضیحات: همراه داشتن کارت در آزمون ها الزامی می باشد. انجام ارزشیابی دروس برای هر دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری الزامی می باشد. واحد آموزش و آزمون مسوولیتی در قبال صدور کارت ندارد. تمامی آزمون ها در ساختمان کریم خان برگزار می شود. یک ربع قبل از شروع هر آزمون در جلسه حضور داشته باشید. در صورت بروز مشکل در انجام ارزشیابی و صدور کارت با آقای ساده، شماره ۰۲۱-۸۸۴۹۰۲۱۴ تماس حاصل نمایید.

ادامه مطلب

تاریخ انجام ارزشیابی و دریافت کارت آزمون نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۹

به اطلاع دانشجویان محترم مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می رساند زمان انجام ارزشیابی دروس نیمسال اول سال تحصیلی۹۹-۹۸ و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های پایان نیمسال تحصیلی۹۹-۹۸ به شرح ذیل می باشد: از روز دوشنبه مورخ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ لغایت روز دوشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۳ از طریق سامانه دانشجویی مروارید خود به آدرس www.erp.ihcs.ac.ir اقدام فرمایید. توضیحات: برای ورود به سامانه نام کاربری شماره دانشجویی و کلمه عبور کد ملی می‌باشد. همراه داشتن کارت در آزمون ها الزامی می باشد. انجام ارزشیابی دروس برای هر دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری الزامی می باشد. واحد آموزش و آزمون مسوولیتی در قبال صدور کارت ندارد. تمامی آزمون ها در ساختمان کریم خان برگزار می شود. یک ربع قبل از شروع هر آزمون در جلسه حضور داشته باشید. در صورت بروز مشکل در انجام ارزشیابی و صدور کارت با آقای ساده، شماره ۰۲۱-۸۸۴۹۰۲۱۴ تماس حاصل نمایید.

ادامه مطلب

آزمون جامع رشته علوم سیاسی بهمن ماه ۱۳۹۸

به اطلاع دانشجویان واجد شرایط مقطع دکتری (ثبت تمامی نمرات در سامانه مروارید-داشتن مدرک زبان) رشته علوم سیاسی می رساند آزمون جامع روز سه شنبه مورخ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ساعت ۹ صبح در ساختمان کریم خان برگزار میشود. منابع آزمون به شرح ذیل می باشد: ۱. روش شناسی و تحقیق بنیادین؛ ۲. فلسفه تاریخ و اندیشه سیاسی؛ ۳.تاریخ تحولات سیاسی اجتماعی؛ ۴.تأثیر تحولات فکری و کلامی در بازیابی تمدن اسلامی.

ادامه مطلب