آرشیو اخبار

اطلاعیه مهم نرم افزار مروارید(مخصوص تمام دانشجویان)

قابل توجه دانشجویان گرامی با توجه به راه اندازی نرم افزار مروارید از این به بعد تمامی درخواست های ذیل فقط از طریق پرتال دانشجویی مروارید قابل درخواست و پیگیری می باشد . ۱- درخواست گواهی اشتغال به تحصیل ۲- انتخاب استاد راهنما و مشاور ۳- درخواست تصویب موضوع پروپزال ۴- درخواست تصویب پروپزال ۵- درخواست اصلاح پروپزال ۶- درخواست فرم شرکت در جلسات دفاعیه ۷- درخواست فرم گزارش پیشرفت کار ۸- درخواست فرم ثبت مقاله مستخرج از پایان نامه ۹- درخواست فرم برگزاری جلسات دفاع ۱۰- درخواست فرم تسویه حساب برای هر یک از گردش کار های ذکر شده فایل راهنما در ابتدای کار به شما نمایش داده خواهد شد . در صورت بروز مشکل میتوانید موضوع را به کارشناس نرم افزار آقای ساده اطلاع دهید . ۸۸۴۹۰۲۱۴

ادامه مطلب

فوتسال و والیبال (ویژه آقایان)

باسلام بدین وسیله به اطلاع کلیه همکاران محترم علاقمند به تمرین فوتسال و والیبال (ویژه آقایان) می رساند، قرارداد استفاده از سالن ورزش دانشکده دانشکاه تهران واقع در امیرآباد شمالی تنظیم شد و مطابق قرارداد روزهای چهارشنبه بطور همزمان دو سالن از این مجموعه از ساعت ۶ صبح تا ۷/۳۰جهت تمرین همکاران قرارخواهد گرفت.

ادامه مطلب

وام‌های صندوق رفاه

قابل توجه دانشجویان گرامی به اطلاع می رساند: با توجه به فعال شدن سامانه استعلام شاغلین از سازمان های ذیربط و ماده ۵ فصل اول آیین نامه استفاده از وام های صندوق رفاه دانشجویان مصوب ۱۳۷۴/۰۳/۰۶ مبنی بر اینکه " در زمان دریافت وام دانشجویی، عدم اشتغال به کاری که مستلزم دریافت اجرت باشد" یکی از شروط اصلی برای اعطای تسهیلات است. چنانچه این سامانه، دانشجویی را شاغل تشخیص داد، شخص مدعی می بایست از محلی که سابقه بیمه گزارش شده است، نامه ای رسمی و مورد تائید مبنی بر عدم اشتغال را به همراه سوابق بیمه ای ممهور به مهر بیمه به دانشگاه ارائه نماید

ادامه مطلب

وامهای دانشجویی

قابل توجه دانشجویان متقاضی وامهای دانشجویی با توجه به فراهم شدن امکان درخواست وام، لطفا با مراجعه به پورتال دانشجویی خود، وام مورد نظر را درخواست دهید درصورت بروز هرگونه اشکال در درخواست وام، لطفا با مسئول امور دانشجویی (سرکار خانم اجلی ۸۸۴۹۰۲۰۸) تماس حاصل فرمائید.

ادامه مطلب

برگزاری آزمون جامع رشته تاریخ علم دوره اسلامی آذرماه ۱۳۹۸

آزمون جامع رشته تاریخ علم دوره اسلامی آذرماه ۱۳۹۸ به اطلاع دانشجویان واجد شرایط (ثبت تمامی نمرات درسی در سامانه مروارید-ارائه مدرک زبان) رشته تاریخ علم دوره اسلامی می رساند آزمون جامع روز یکشنبه مورخ سوم آذرماه۱۳۹۸ به صورت ارائه مقاله برگزار می شود.خواهشمند است در تاریخ مذکور مقالات خود را به واحد آموزش(خانم افضلی) تحویل دهید.

ادامه مطلب