اطلاعیه شماره ۴؛ زمان‌بندی و ملاحظات مصاحبه‌های علمی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۰

تعداد بازدید:۱۰۷۱

به نام خدا

اطلاعیه شماره  4؛ زمان‌بندی و ملاحظات مصاحبه‌های علمی  آزمون دکتری نیمه متمرکز سال  1400

  1. داوطلبانی که در سامانه ثبت نام الکترونیکی پژوهشگاه ثبت نام کرده‌اند، اما با توجه به شرایط پیش آمده در خصوص بیماری فراگیر کرونا امکان شرکت در آزمون کتبی را پیدا نکرده‌اند، می‌توانند در مصاحبۀ علمی (مجازی) شرکت کنند.
  2. نمرۀ آزمون کتبی حداقل 20 درصد کل نمرۀ نهایی است. این درصد برای رشته‌های مختلف و بر اساس تصمیم پژوهشکده‌های ذیربط امکان افزایش دارد. بدیهی است داوطلبانی که در آزمون کتبی شرکت نکرده اند، این نمره را از دست می‎دهند.
  3. داوطلبانی که در روز آزمون کتبی موفق به ارائه مدارک و مستندات آموزشی و پژوهشی خود نشده‌اند یا مدارک جدیدی را قصد دارند بفرستند یا در آزمون کتبی غائب بوده اند، می‌بایست مستندات خود را حداقل 3روز قبل از زمان برگزاری مصاحبه به ایمیل Edu@ihcs.ac.ir (با موضوع(Subject):نام و نام خانوادگی/رشته.به عنوان مثال:محمد اسدی/زبان شناسی)  ارسال کنند.بدیهی است داوطلبان رشته های زبان شناسی و زبان و ادبیات فارسی ملزم به ارسال مدارک و مستندات لازم می باشند.
  4. مصاحبۀ علمی پژوهشگاه به صورت مجازی خواهد بود.
  5. تمامی افرادی که ثبت نام الکترونیکی پژوهشگاه را تکمیل کرده‌اند و وجه شرکت در اطلاعیه‌های قبلی را پرداخت نموده‌اند در گروه‌های واتس آپی متناسب با رشته خود عضو خواهند شد و هماهنگی‌های لازم در این زمینه از طریق این گروه‌ها انجام می‌شود. از این رو، لازم است برای شماره اعلام‌شده به سازمان سنجش آموزش کشور برنامه واتس‌آپ نصب شود.
  6. ساعت دقیق مصاحبه هر داوطلب متعاقبا در گروه اعلام خواهد شد.
  7. برای مصاحبه از BigBlueButton استفاده خواهد شد، نیاز به نرم افزار خاصی نیست و فقط با آدرس اعلام شده در فایل راهنمای ورود به محیط مصاحبه مجازی می توانید وارد آن شوید.
  8.  برای اتصال به BigBlueButton می توانید از لپ تاپ و یا دستگاه تلفن همراه هوشمند استفاده کنید. لازم است دو مرورگر Mozila firefox و Chrome را بر روی دستگاه تلفن همراه یا لپ تاپ خود نصب کنید تا در صورت بروز مشکل در یکی از مرورگرها از مرورگر دیگر استفاده نمایید. این سامانه با مرورگرهای Internet Expolrer و همچنین Microsoft Edge کار نمی کند.
  9. قبل از ورود به جلسه مصاحبه از اتصال و صحت عملکرد میکروفن، هدفون و دوربین دستگاه خود مطمئن شوید.
  10.  قبل از شروع جلسه مصاحبه از خاموش بودن فیلترشکن مطمئن شوید.
  11. راس ساعت مقرر آماده ورود به سامانه باشید تا با اجازه مدیر جلسه وارد و مصاحبه شما شروع شود.

زمانبندی را در فایل پیوست ملاحظه فرمائید.

امور آموزش و مدیریت تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه

 

 


لینک دانلود فایل

نظر شما :