دهمین پیش‌نشست علمی همایش مجازی ابعاد انسانی- اجتماعی کرونا در ایران برگزار می‌شود

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۲:۲۱ کد : ۱۹۴۷۸ مهمترین اخبار خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۴۱۳

برگزاری دهمین پیش‌نشست علمی ‏همایش ابعاد انسانی- اجتماعی کرونا در ایران
به کوشش پژوهشکده دانشنامه‌نگاری ایران

به اطلاع می‌رساند دهمین پیش‌نشست علمی همایش ابعاد انسانی- اجتماعی کرونا در ایران؛ به کوشش پژوهشکده دانشنامه‌نگاری؛ با موضوع: «نظام تربیت مدرسه‌ای (آموزش و پرورش) ایران در آزمون کرونا» در روز دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه 99 از ساعت 16 الی 18 با حضور سخنرانان زیر:

  • دکتر رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش؛ با موضوع: «پیامدهای کرونا برای آموزش و پرورش ایران». (چکیده سخنرانی)
  • دکتر اسماعیل عظیمی استادیار دانشگاه تربیت مدرس؛ با موضوع: «چالش‌های آموزش از راه دور در آموزش او پرورش ایران و راهکارهای مدارس پیشرو در جهان _ مطالعه موردی فنلاند». (چکیده سخنرانی)
  • دکتر محسن باهو صاحبنظر فنّاوری اطلاعات و ارتباطات و مشاور رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی؛ با موضوع: «فرصت‌ها و تهدیدهای نظام تربیت مدرسه‌ای ایران جهت مواجهه با فناوری اطلاعات و ارتباطات در دوران پساکرونا». (چکیده سخنرانی)
  • مهندس خسرو سلجوقی صاحبنظر توسعه فنّاوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه آموزش با موضوع: «چگونگی تحول آموزش مجازی در وزارت آموزش و پرورش در دوران پساکرونا» (چکیده سخنرانی)

دبیر علمی همایش: دکتر احمد پاکتچی

مدیر پنل: دکتر سیدمحمد حسینی (دکتری برنامه‌ریزی درسی و دبیر گروه علوم تربیتی شورای بررسی متون)

 

به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت و دسترسی به جلسه مجازی فقط در ساعت برگزاری جلسه می‌توانند از طریق لینک زیر در این جلسه مجازی شرکت فرمایند.

ورود به جلسه مجازی

لطفاً برای بهره بردن از تمامی امکانات جلسه مجازی از مرورگرهای Google Chrome، Firefox و یا Safari استفاده نمایید.

 


نظر شما :