سردار کریم‌پور: باید مواظب باشیم مردم دچار بی‌بصیرتی نشوند

۰۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۰ کد : ۲۰۲۵۴ مهمترین
تعداد بازدید:۱۰۲۶
سردار کریم‌پور در خاتمه و جمع‌بندی سخنان خود گفت: آن چیزی که عامل فتنه بود این بود که، همه‌ی دشمنان و استکبار جهانی از قدرت ایران مطلع شده بودند و می‌خواستند جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند اما حماسه‌ی ۹ دی و حضور مردم پشت سر امام‌شان باعث شد، آنها شکست بخورند و این روز تاریخی ثبت شود.
سردار کریم‌پور: باید مواظب باشیم مردم دچار بی‌بصیرتی نشوند

به مناسبت روز حماسی و تاریخی ۹ دی نشستی مجازی با سخنرانی سردار احمد کریم‌پور به‌میزبانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد.
عنوان این نشست «فتنه متلاشی شد» بود که در آن سردار کریم‌پور (استاد دانشگاه و مشاور عالی سردار شهید  سلیمانی) به واکاوی علل و عوامل شکل‌گیری فتنه‌ی ۸۸ و حضور تعیین کننده‌ی مردم در یوم‌الله نهم‌دی پرداخت.

سردار کریم‌پور در ابتدای سخنانش گفت: خداوند منان را شاکرم که این توفیق را عطا فرمودند که چند در دقیقه‌ای در محضر همه عزیزان باشم. وی با عرض تسلیت به‌مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار دل‌ها و قهرمان ملت‌های اسلامی و شهادت دانشمند عزیز دکتر فخری‌زاده از دکتر نصیرزاده و منوچهر صابر برای برگزاری این سلسله نشست‌های مؤثر و روشنگرانه تشکر و ابراز امیدواری کرد که این قبیل نشست‌ها سرمنشأ و آغاز حرکتی در جهت روشنگری و بصیرت‌افزایی در بین صاحبان علم باشد، ان‌شاءالله.
سردار کریم‌پور بخش اعظم سخنانش را به‌مناسبت ۹ دی، به ابعاد فتنه و حضور حماسی مردم در خیابان‌ها اختصاص داد و به نقل از مقام معظم رهبری گفت: «مردم باید روی ریزترین پدیده‌های سیاسی جهان نیز فکر و تحلیل کنند، چون علت شکست‌های گوناگون در تاریخ این است که گاهی مردم قدرت تحلیل‌شان را از دست می‌دهند و دشمن نیز از همان ناحیه ضربه می‌زند»
کریم‌پور تأکید کرد: بنابراین ما باید پدیده‌ی ۹ دی و پدیده‌های این چنینی را به‌خوبی تحلیل کنیم و به قول حضرت آقا، باید مواظب باشیم که مردم دچار بی‌بصیرتی نشوند.

سردار کریم‌پور در ادامه‌ی سخنانش یادآور شد: دقت کنید در فتنه‌ی ۸۸ چه اتفاقی می‌خواست بیفتد که منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، اهانت‌کنندگان، نهضت آزادی، کمونیست‌ها، صهیونیست‌ها، رقاصه‌ها، مشروب‌خواران و شکست‌خورده‌های داخلی و ... همگی می‌خواستند که جمهوری اسلامی شکست بخورد؟ چون آنها متوجه شده بودند که اگر احمدی‌نژاد 4 سال دیگر در سر کار باشد، ایران به قدرت واقعی و آرمانی خود دست می‌یابد و از این‌رو استکبار جهانی می‌خواست جلوی این حرکت را بگیرد و هر طور شده ۴ سال دیگر احمدی‌نژاد در کار نباشد
سردار کریم‌پور در ادامه با پخش کلیپی از حضور احمدی‌نژاد در لبنان و سخنرانی‌اش بدون محافظ، به جایگاه و قدرت ایران اشاره کرد که دشمنان می‌خواستند جلوی آن را بگیرند تا بدین‌وسیله فتنه‌ی ۸۸ شکل بگیرد. دشمنان می‌خواستند بین دولت و رهبری، بین دولت و اسلام و بین دولت و حجاب اختلاف به وجود بیاید و مردم به خیابان بریزند و به قول حضرت آقا، «این فتنه یک بیماری بود که دفع آن به حضور مردم نیاز داشت» و مردم با ریختن به خیابان‌ها و حضور حماسی ۹ دی، این بیماری و میکروب را از بین بردند.


 در ادامه سردار کریم‌پور کلیپی از سخنرانی مقام معظم رهبری پخش کرد که رهبر انقلاب با قدرت تأکید می‌کند: «ما سلاح اتمی نداریم و نخواهیم ساخت اما در مقابله با دشمنان در همان سطحی که به ما حمله شود، حمله خواهیم کرد». (اول فروردین 1391) سردار کریم‌پور با اشاره به این جمله از رهبر معظم انقلاب یادآور شد: دشمنان می‌خواستند در ۴ سال دوم ریاست جمهوری احمدی‌نژاد، جلوی توانمندی و قدرت جمهوری اسلامی را بگیرند که موفق نشدند اما لانه‌ی اصلی توطئه علیه ملت ایران کجاست؟ امروز ۳۴ سال است وقتی نام دشمن بر سر زبان‌ها می‌افتد، ذهن مردم ایران ناخودآگاه متوجه دولت آمریکا می‌شود. و به قول رهبر انقلاب «مرکز توطئه و اساس دشمنی آمریکاست و البته که در درجه‌ی اول دشمن اصلی ما آمریکاست و اگر غلطی از اسرائیل سر بزند جمهوری اسلامی تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد» سردار کریم‌پور با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری یادآور شد: اگر اسرائیل غلطی بکند، ظرفیت شش، هفت دقیقه تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم. وی در ادامه کلیپی از ساخت موشک‌های مجهز ایران و شهرهای زیرزمینی موشک، به نمایش گذاشت.
سردار کریم‌پور در خاتمه و جمع‌بندی سخنان خود گفت: آن چیزی که عامل فتنه بود این بود که، همه‌ی دشمنان و استکبار جهانی از قدرت ایران مطلع شده بودند و می‌خواستند جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند اما حماسه ۹ دی و حضور مردم پشت سر امام‌شان باعث شد، آنها شکست بخورند و این روز تاریخی ثبت شود.

 

 

کلید واژه ها: سردار کریم‌پور بسیج بسیج کارکنان فتنه 88 9 دی حماسه 9 دی احمد کریم‌پور


نظر شما :