اهدای لوح و نشان شهید حاج قاسم سلیمانی به دکتر نصیرزاده

۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۹۶۶۱ مهمترین
تعداد بازدید:۹۸۸
اهدای لوح و نشان شهید حاج قاسم سلیمانی به دکتر نصیرزاده

اهدای لوح و نشان شهید حاج قاسم سلیمانی به دکتر نصیرزاده


لوح و نشان شهید حاج قاسم سلیمانی به دکتر نصیرزاده در دومین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی بعنوان مدیر تراز انقلاب و فرمانده برتر اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بسیج کارکنان دومین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی چهارم شهریور در سالن همایش های صدا و سیما به همت سازمان بسیج وزارتخانه ها و ادارات برگزار شد.

هدف از برگزاری سالانه این جشنواره مهم تقدیر از مدیران و کارمندان تراز انقلاب اسلامی برای تحقق دولت اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

در دومین جشنواره  که با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و سردار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) و تعدادی از مسئولین عالی رتبه کشوری و لشگری برگزار شد، دکتر حسین نصیرزاده فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه ها و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدیر تراز انقلاب اسلامی و فرمانده برتر وزارتخانه ها و ادارات مفتخر به دریافت لوح تقدیر و تندیس و نشان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شد.

 

در این راستا معاون علمی و پژوهشی بسیج کارکنان مراکز آموزش عالی دانشگاهها پیامی صادر کرد.

متن پیام منوچهر صابر به این شرح است:

با عرض سلام و احترام

جناب آقای دکتر حسین نصیرزاده فرمانده محترم بسیج کارکنان وزارت علوم، مراکز آموزش عالی و دانشگاهها، انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان کارمند تراز انقلاب اسلامی در دومین جشنواره ای که به همین منظور در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار شد را به جنابعالی، خانواده محترم، سازمان بسیج ادارات و همچنین به کلیه بسیجیان کارکنان مراکز آموزش عالی و دانشگاهها تبریک عرض می نماییم، آرزوی موفقیت‌های روز افزون را از خداوند متعال برای جنابعالی خواستاریم.

کلید واژه ها: بسیج لوح نشان بسیج کارکنان حسین نصیرزاده منوچهر صابر


نظر شما :