حضور پژوهشگاه علوم انسانی در راهپیمایی 22 بهمن

۲۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۸:۱۲ کد : ۹۵۰۳ آرشیو اخبار
تعداد بازدید:۹۷۹
حضور پژوهشگاه علوم انسانی در راهپیمایی 22 بهمن

معاونت فرهنگی اجتماعی پژوهشگاه با ایجاد غرفه ای فرهنگی در خیابان انقلاب ( ضلع جنوبی دانشگاه تهران ) در راهپیمایی روز 22 بهمن حضور پیدا کرد .

منوچهر صابر مسئول غرفه در گفتگو با روابط عمومی پژوهشگاه پس از اشاره به برنامه های دهه فجر امسال این پژوهشگاه گفت: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی  تلاش کرد که امسال محصولات فرهنگی خود را در معرض دید راهپیمایان عزیز قرار دهد تا گامی کوچک هم در جهت معرفی پژوهشگاه و هم در جهت پاسداشت این روز بزرگ توسط جامعه علمی انجام دهد .

معاون مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی افزود: پژوهشگاه علوم انسانی با راه اندازی غرفه خدمات فرهنگی  در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، هدایا و بسته های فرهنگی  میان راهپیمایان توزیع کرد . ضمن آنکه کتب منتشر شده پژوهشگاه نیز مورد بازدید علاقمندان قرار گرفت و تعدادی از آنها به فروش رسید .

وی در پایان با اشاره به استقبال شرکت کنندگان راهپیمایی از غرفه پژوهشگاه و بازدید تعدادی از همکاران و دانشجویان پژوهشگاه تصریح کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی با برنامه ریزی و سیاست گزاری دراز مدت تلاش دارد تا توجه به علوم انسانی کشور عزیزمان از رهگذر علوم انسانی اسلامی هموار گردد.










































فایل های ضمیمه


نظر شما :