تفاهم نامه خوابگاه ولیعصر

۰۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۴:۴۰ کد : ۹۲۸۷ آرشیو اخبار
تعداد بازدید:۲۰۴۶

 متن تفاهم نامه

 

در اجرای بند 3 مصوبه مورخ 15/6/93 هیات محترم رئیسه پژوهشگاه و به منظور رفاه حال دانشجویان این پژوهشگاه این تفاهم نامه فیمابین پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به نمایندگی آقای دکترسید مهدی موسوی با سمت معاون اداری مالی پژوهشگاه به نشانی: بزرگراه کردستان خیابان ایرانشناسی که در این تفاهم نامه پژوهشگاه نامیده می شود و مدیریت خوابگاه دانشجویی دختران ولیعصر،خانم معصومه سوری شماره شناسنامه27614 وشماره کارت ملی3960276443صادره از نهاوند که در این تفاهم نامه مدیر خوابگاه نامیده می شود، با شرایط ذیل منعقدگردید.

 ماده1: موضوع تفاهم نامه

استفاده از خوابگاه دانشجوئی فوق واقع درمیدان ولیعصر خیابان ولیعصر،کوچه غزالی عتیق پلاک 14

 به منظور اسکان دانشجویان دوره روزانه به تعداد   30 نفر.

 ماده2 :مدت تفاهم نامه

از تاریخ 1/11/93   لغایت 31/4/94  به مدت 6 ماه و در طول ترم تحصیلی 94-93   و به مدت یک نیمسال می باشد.

 ماده 3 : شهریه استفاده از خوابگاه

1-3-شهریه بابت استفاده از خوابگاه برای هر نیمسال تحصیلی، به شرح ذیل می باشد:

1-     اتاق 2 تخت هر نیمسال ماهیانه مبلغ            3300000  ریال،

2-     اتاق 4 تخت هر نیمسال ماهیانه مبلغ           3100000  ریال .

3-     اتاق 6 تخت هر نیمسال ماهیانه مبلغ        2850000     ریال،

4-     اتاق 8تخت هر نیمسال ماهیانه مبلغ         2700000  ریال،

5-     اتاق 10 تخت هر نیمسال ماهیانه مبلغ         2400000 ریال،

تبصره: مبالغ شهریه فوق با احتساب 10% تخفیف محاسبه خواهد شد.

2-3- پنجاه درصداز شهریه اسکان هر دانشجو بابت هر نیمسال حسب مورد از محل اعتبارات پژوهشگاه همزمان با اسکان

پرداخت خواهد شد.

3-3- خوابگاه متعهد می گردد یک فقره چک تضمینی معادل کل مبلغ دریافتی از پژوهشگاه بابت تضمین حسن اجرای این

تفاهم نامه در اختیار پژوهشگاه قرار دهد.

 

 

 

3-4-پرداخت مابقی شهریه بابت هر نیمسال به عهده دانشجوی ساکن در خوابگاه خواهد بود که نحوه پرداخت آن طی قرارداد جداگانه فیمابین خوابگاه ودانشجو تعین خواهد شد.

ماده 4 : تعهدات خوابگاه

1- 4- مدیر خوابگاه متعهد می گردد نسبت به تامین خوابگاه دانشجویان معرفی شده از سوی پژوهشگاه و تامین امکانات اولیه و وسایل رفاهی بر اساس تاییدیه ناظر معرفی شده از سوی پژوهشگاه اقدام نماید.

2-4-امکانات موجود در خوابگاه به شرح فرم پیوست که جزء لا ینفک این تفاهمنامه می باشد تعیین خواهد شد.

3- 4- معرفی دانشجویان به خوابگاه پس از بازدید و تایید ناظر معرفی شده از سوی پژوهشگاه و تایید کتبی فراهم بودن تمهیدات و امکانات لازم جهت استقرار دانشجویان مطابق شرح پیوست این تفاهم نامه صورت خواهد پذیرفت.

4-4- مدیر خوابگاه موظف است پس از اسکان دانشجویان لیست کاملی از آنها به همراه مشخصات درخواستی را به معاونت فرهنگی اجتماعی پژوهشگاه ارسال نماید.

ماده5 : تعهدات پژوهشگاه

1-5- پژوهشگاه صرفاً موظف است در چارچوب این تفاهم نامه نسبت به پرداخت نیمی از مبلغ شهریه اسکان در خوابگاه  و پس از اعلام تعداد دانشجویان ساکن در خوابگاه از سوی مدیریت خوابگاه و تایید ناظر این تفاهم نامه و کسر 10% تخفیف اقدام نماید. نحوه پرداخت سهم پژوهشگاه به خوابگاه همزمان با اسکان دانشجویان بصورت نقدی یا چک روز تعیین خواهد شد.

2-5- پژوهشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال رابطه فیمابین دانشجویان این پژوهشگاه با خوابگاه از قبیل:نحوه استفاده از خوابگاه، طرح هرگونه ادعا از ناحیه خوابگاه یا اشخاص حقیقی و حقوقی،  حوادث  و خسارات وارده احتمالی  و عوارض قانونی از قبیل مالیات، بیمه و سایر موارد قانونی در حین مدت استفاده از خوابگاه و پس از آن توسط دانشجویان نخواهد داشت .

ماده 6 :  فسخ قرارداد

در صورت مشاهده هرگونه تخلف خوابگاه از مفاد این تفاهم نامه، پژوهشگاه مجاز خواهد بود حسب مورد نسبت به فسخ تفاهم نامه، یا تعیین میزان شهریه با نظر کارشناس مرضی الطرفین اقدام نماید

ماده  7 : مرجع  حل اختلاف

چنانچه در اجرا یا تفسیر مفاد این تفاهم نامه اختلافی حاصل شود،موضوع اختلاف بدوا از طریق ارجاع به دفتر امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات پژوهشگاه حل و فصل خواهد گردید و در صورت عدم حصول توافق، رفع اختلاف از طریق کارشناس مرضی الطرفین به عمل خواهد آمد و در صورت عدم رفع اختلاف،از طریق رجوع به مراجع صالحه قضایی حل وفصل خواهد شد.

 

 

 

ماده 8 : ناظر قرارداد

معاون فرهنگی واجتماعی پژوهشگاه به عنوان ناظر این تفاهم نامه تعیین می گردد.

ماده 9:  نسخ قرارداد

این قرارداد در 9 ماده، 1 تبصره، در سه صفحه و سه نسخه پیوستی تنظیم گردیده  که یک نسخه از آن به خوابگاه تسلیم و کلیه نسخ دارای اعتبار واحد می باشند.

 

      ناظر قرارداد                                       مدیر خوابگاه                                        سید مهدی موسوی

معاون فرهنگی –اجتماعی                                                                             معاون اداری مالی ومدیریت منابع

 


*** متن تفاهم نامه را می توانید اینجا ببینید!

 

 


نظر شما :