فراخوان بمناسبت روز کتاب، کتاب خوانی و کتابدار

تعداد بازدید:۶۸
به نام نامی حق «فراخوان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی» برگ‌های کتاب به منزله بال‌هایی هستندکه روح ما را به عالم نور و روشنایی پرواز می‌دهند. (ولتر) بشر از آن هنگام که کتابت را به تواناییهای خود افزود، ...

به نام نامی حق

«فراخوان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی»

برگ‌های کتاب به منزله بال‌هایی هستندکه روح ما را به عالم نور و روشنایی پرواز می‌دهند. (ولتر)

بشر از آن هنگام که کتابت را به تواناییهای خود افزود، صاحب گنجی نامیرا و درحال فزونی شد. کتاب قلب تپنده‌ کالبد دستاوردهای بشری از همه انواع آن است. گرچه ارج نهادن به گنج گرانبهای کتاب و فرهنگ ارزشمند کتابخوانی، رسالت هرروز ما به عنوان دست‌اندرکاران فرهنگ و اندیشه این جامعه است، اما به بهانه هفته کتاب و کتابخوانی و برای گرامیداشت فرهنگ گران‌سنگ کتابخوانی قصد داریم از شما همکاران محترم دعوت نماییم تا با ارائه و معرفی مروری از آخرین و یا تأثیرگذارترین کتابی که خوانده‌اید، دوستان و همکاران خود را در بهره‌مندی از آن سهیم کنید.

ویکتور هوگو به زیبایی گفته است که خوشبخت کسی است که به یکی از این دو چیز دسترسی دارد؛ کتاب‌های خوب یا دوستانی که اهل کتاب باشند، لذا از شما همکاران محترم دعوت می‌کنیم، این بخت خوش را در کنار یکدیگر قدر بدانیم و در افزونی و برکت آن بکوشیم.

خواهشمند است تا 22 آبان ماه نوشته‌های خود را در مورد معرفی یا مرور کتاب منتخب خود، به کارتابل مدیریت فرهنگی (سرکار خانم موسوی‌نژاد) ارسال بفرمایید. امید است که با گرد آمدن کتاب های برگزیده شما در نشستی پذیرای شما برای گفت‌وگو دربارۀ این کتاب‌ها و تجربه گرانبهای شما ازخواندن آنها باشیم.

مدیریت فرهنگی پژوهشگاه


نظر شما :