پیام تبریک رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به‌مناسبت فرارسیدن سال نو

۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۰ کد : ۲۲۳۵۸ آرشیو اخبار مهمترین اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۳۰۱
بسم ا... الرحمن الرحیم یَا مُقَلِّـبَ الْقُلُـوبِ وَ الْأَبْـصَارِ‌ یَا مُـدَبِّـرَ اللَّیْـلِ وَ النَّـهَارِ یَا مُحَــوِّلَ الْحَـوْلِ وَ الْأَحْـوَالِ‌ حَـوِّلْ حَالَنَــا إِلَی أَحْسَـنِ الْحَـالِ ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی حافظ
پیام تبریک رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به‌مناسبت فرارسیدن سال نو

به‌مناسبت سال جدید و عید سعید نوروز، دکتر موسی نجفی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، پیام تبریکی را منتشر کرد که در ادامه متن کامل این پیام از نظرتان می‌گذرد:

بسم ا... الرحمن الرحیم


یَا مُقَلِّـبَ الْقُلُـوبِ وَ الْأَبْـصَارِ‌
یَا مُـدَبِّـرَ اللَّیْـلِ وَ النَّـهَارِ
یَا مُحَــوِّلَ الْحَـوْلِ وَ الْأَحْـوَالِ‌
حَـوِّلْ حَالَنَــا إِلَی أَحْسَـنِ الْحَـالِ

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی            
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
حافظ

با سلام و درود بر پیامبر اسلام صلّ ا... علیه و آله و سلّم و اهل بیت پاکش صلوات الله علیهم اجمعین و روح مطهّر امام بزرگوار و ارواح مطهّر شهیدان، فرارسیدن سال نو و عید باستانی نوروز را به همکاران عزیز پژوهشگاه و خانواده‌های آنان تبریک عرض می‌کنم و آرزو دارم سال جدید و تقارن آن با ماه‌های پرفضیلت شعبان و رمضان، سالی خجسته و نیکو، سرشار از خیر و برکت همراه با سعادت، سلامتی و توفیق روزافزون برای شما باشد.


بهار جلوه‌گر قدرت لایزال رحمت الهی، تجدید حیات و شکوفایی شگفت‌انگیز عالم طبیعت است. نوروز یادآور و نمونه‌ای از ضرورت توجه به تمدّن و فرهنگ این مرز و بوم است که دارای مؤلفه‌های متنوعی است و ضرورت دارد با انجام پژوهش‌های مختلف در جهت شناسایی و تقویت ارزش‌های دیرین اسلامی_ایرانی، زمینه‌ساز تقویت خودآگاهی، ارتقاء فرهنگی و احساس هویت در کشور از یکسو و نقش‌آفرینی متناسب با جایگاه علمی پژوهشگاه از سوی دیگر باشیم.


امید است در سال جدید با بازطراحی پژوهشگاهی در تراز تمدنی، شاهد ارتقاء هر چه بیشتر این مجموعه بزرگ علمی در کشور عزیزمان ایران باشیم.

موفق و سعادتمند و پیروز باشید

موسی نجفی

رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


نظر شما :