تبریک فرارسیدن روز دانشجو به تمام دانشجویان دوستدار علم و دانش

۱۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۴ کد : ۲۱۶۵۴ اخبار مدیریت فرهنگی
تعداد بازدید:۲۸۰
فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو، روز تاکید بر اهمیت علم آموزی و لزوم حقیقت جویی، روز تاکید بر لزوم تقویت ایمان و اهمیت افزایش بصیرت سیاسی و معرفت دینی بر تمامی دانشجویان مومن و پرتلاش ایران اسلامی گرامی باد.


فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو، روز تاکید بر اهمیت علم آموزی و لزوم حقیقت جویی، روز تاکید بر لزوم تقویت ایمان و اهمیت افزایش بصیرت سیاسی و معرفت دینی بر تمامی دانشجویان مومن و پرتلاش ایران اسلامی گرامی باد.

«از دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار هست که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد: اول، جریان علم و تحقیق؛ دوم، جریان آرمان‌گرایی‌ها و آرمان‌خواهی‌ها و هدفگذاری‌های سیاسی و اجتماعی.»
فرازی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اساتید و دانشجویان در دانشگاه علم و صنعت‌( آذر 1387)
16 آذر به احترام سه دانشجوی مبارز و عدالتخواه که در مقابل ذلت و خواری حکومت پهلوی در برابر انگلیس و امریکا، به همراه دیگر دانشجویان دست به اعتراض زدند و در راه عدالت‌طلبی جان خود را فدا کردند، روز دانشجو نامیده شده است. معاونت کاربردی‌سازی علوم انسانی و فرهنگی، این روز را به همه دانشجویان که طلب علم و عدالت دارند و مسیر علم را با انگیزه ایفای نقش در تحقق جامعه آرمانی می‌پیمایند، تبریک می‌گوید و یاد و خاطرۀ شهدای حق‌طلب و عدالت‌‌جو را گرامی می‌دارد. امید که دانشگاه ما بستری برای رشد علمی و پرورش روحی دانشجویان باشد و ثمره‌های آن سردمداران علم و اخلاق و ادب و آرمان‌خواهی.


نظر شما :