نشست دو روزه «صداهایی که شنیده نشد» برگزار می شود

۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۴ کد : ۱۶۴۲۱ اخبار مدیریت فرهنگی
تعداد بازدید:۷۶۲
نشست دو روزه «صداهایی که شنیده نشد» برگزار می شود

به همت معاونت فرهنگی- اجتماعی پژوهشگاه و با همکاری مؤسسه مطبوعاتی جماران نشست دو روزه «صداهایی که شنیده نشد» با سه محور «استبداد فساد نابرابری در تاریخ معاصر» برگزار خواهد شد.

 در این نشست که به ابعاد مختلف سه محور فوق در حکومت پهلوی و هشدارهایی برای ایران امروز  پرداخته خواهد شد، اساتید مختلف با گرایش های متفاوت در این نشستها حضور خواهند داشت که به شرح ذیل می باشد:  

در نشست اول با موضوع «استبداد؛ چالش دیرین ایرانیان» که روز دوشنبه نهم بهمن ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ برگزار می شود، دکتر هادی خانیکی و دکتر ابراهیم فیاض سخنرانی خواهند کرد.

نشست دوم با موضوع «نابرابری؛ حاشیه علیه متن» سه شنبه ۱۰ بهمن ماه از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه الی ۱۵ است که دکتر حسین راغفر و دکتر محمدامین قانعی راد در آن به ایراد سخن می پردازند.

موضوع سومین و آخرین نشست «فساد؛ پاشنه آشیل حکومت» است که در تاریخ سه شنبه ۱۰ بهمن ماه از ساعت ۱۵و ۳۰دقیقه الی ۱۷با سخنرانی دکتر احمد توکلی و مهندس عباس عبدی برگزار می شود.

نشست «صداهایی که شنیده نشد» در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به آدرس: بزرگراه کردستان، خیابان دکتر آئینه وند (64 غربی)، پژوهشکده علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سالن حکمت، برگزار می شود و ورود برای عموم آزاد است.

 

نظر شما :