بازدید از موسسه خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی (سرای احسان)

۰۷ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰ کد : ۱۴۸۸۰ اخبار مدیریت فرهنگی
تعداد بازدید:۱۳۱۹
بازدید از موسسه خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی (سرای احسان)
روز یکشنبه، مورخ 1/12/1395، در آستانه روز احسان و نیکوکاری، جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان پژوهشگاه، به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی، از موسسه خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی (سرای احسان) بازدید کردند. در این بازدید، هیات پژوهشگاه با بخش های مختلف این موسسه خیریه و نحوه کارکرد، اداره و امکانات آن آشنا شدند.
این موسسه که قریب به دو دهه از فعالیت آن در حوزه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی می گذرد، به طور خاص در زمینه بازپروری بیماران روانی مزمن مشغول به فعالیت است و از طریق کانال های مالی وابسته به جامعه و مردم توانسته است به رفع و تسهیل یکی از مهم ترین موانع توسعه فرهنگی و اجتماعی یعنی آسیب های اجتماعی در کشور کمک قابل توجهی نماید.
در ابتدای این بازدید نیم روزه، جناب آقای علیرضا طاهری، مدیرعامل موسسه ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های این مجموعه به برخی از فعالیت های موسسه در طول دو دهه گذشته اشاره کردند. پس از ایشان جناب آقای نعمتی رییس هیئت مدیره نیز درگزارشی کوتاه به روند تاسیس موسسه و سازماندهی آسیب دیدگان روانی پرداختند و به برخی ابعاد چشم انداز کاری موسسه در آینده اشاره کردند. همین طور پس از بازدید هیات پژوهشگاه از بخش های مختلف در سرای احسان از قبیل بخش زنان، مردان، کافه کتاب، گلخانه، خشکشویی و درمانگاه در حال احداث، جناب آقای دکتر رمضانی نژاد معاون مدیرعامل و رییس سرای احسان نیز گزارشی از وضعیت بیماران روانی در سطح کشور و همین طور تنوع خدمات ارائه شده در سرای احسان ارائه دادند.

در ادامه این بازدید موفق و خیرخواهانه و همین طور به جهت اهمیت و ضرورت اخلاقی آشنایی سایر کارکنان پژوهشگاه با فعالیت های خیریه این موسسه، مدیران سرای احسان روز دوشنبه 2/12/1395 در محل پژوهشگاه و در سالن حکمت حاضر شدند و با ارائه کلیپ کوتاهی از فعالیت های موسسه، به توضیح درباره روند شکل گیری، ماموریت ها، اهداف و چشم اندازهای موسسه سرای احسان پرداختند. در این برنامه که علاوه بر کارکنان و اعضای هیات علمی، جناب آقای دکتر قبادی، ریاست پژوهشگاه، خانم دکتر بروجردی، معاون فرهنگی و اجتماعی و همین طور دکتر ربانی معاون اداری مالی حضور داشتند، مدیران سرای احسان بر گسترش و توسعه روابط علمی و پژوهشی با پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تاکید کردند. در پایان این مراسم نیز حاضرین برخی کمک های مالی خود را به حساب موسسه و یا صندوق حمایت های مالی پرداخت کردند.

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/44848.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/44852.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/44853.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/44854.JPG


گزیده تصاویر بازدید از خیریه

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/44854.JPG

http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/44854.JPG


http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/44854.JPG


http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/30/44854.JPG
 
 
 

فایل های ضمیمه


نظر شما :