همایش زن، توسعه ، انتخابات

۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۶ کد : ۱۲۹۹۷ آرشیو اخبار
تعداد بازدید:۱۰۱۵
همایش زن، توسعه ، انتخابات

همایش زن، توسعه ، انتخابات


استانداری البرز در تاریخ 1394/11/21 همایشی تحت عنوان ، زن، توسعه و انتخابات، را در شهر کرج و محل استانداری برگزار کرد. سرکار خانم دکتر اشرف بروجردی یکی از سخنرانان این روز بود. معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه در سخنان خود گفت: ما در مقطع فعلی تمرین دموکراسی می کنیم تا به دموکراسی دسترسی پیدا کنیم و از شرایط بهره کافی را ببریم.

وی ضمن اشاره به اهمیت حضور زنان در انتخابات پیشرو چنین اظهار داشت: جهت انتخاب فرد اصلح بهتر است در راه انتخاب، نیروهایی که تعریف بهتری از جایگاه زنان دارند وارد مجلس شوند .  باید حضور زنان و جوانان را جدی گرفت.

وی افزود: فراهم کردن شرایط جهت رای جمعی باید فراهم شود و اساس انتخاب برپایه انتخاب مردم است .

معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه علوم همچنین عنوان کرد : نباید با انتخابات قهر کرد و به عنوان یک شهروند باید تلاش کرد از این جایگاه بهره مناسب را برد .

وی گفت: زن هایی که در سیاست هستند باید دغدغه زنان را برای نسل آینده و فرزندان ایران منتقل کنند و امروزه در شرایطی قرار گرفتیم که باید از توان و فرصتی که داریم بهترین بهره را ببریم تا شاهد اثربخشی بیشتر برای نسل بعد باشیم .

بروجردی در پایان گفت : به جهت دستیابی به یک جامعه سالم بر اساس دیدگاه های امام(ره) و رهبری و قانون اساسی باید همگان پای صندوق رای حاضر شویم .






فایل های ضمیمه


نظر شما :