بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی استان محروم سیستان و بلوچستان در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

۲۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۷ کد : ۱۲۱۹۲ آرشیو اخبار
تعداد بازدید:۱۰۱۶
بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی استان محروم سیستان و بلوچستان در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

پس از بازدید اخیر دکتر حسینعلی قبادی، سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی از مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان؛ روز دوشنبه 18 آبانماه سیدمحمود حسینی، استاندار سابق سیستان و بلوچستان با حضور در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، به تشریح برخی مسائل فرهنگی - اجتماعی و امکانات بالقوه این استان پرداخت.

در ابتدای نشست که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی پژوهشگاه برگزار شد، دکتر قبادی ضمن تقدیر از دکتر بروجردی به خاطر بر پایی این نشست، اظهار داشت: آقای حسینی از تجربه و علم خوبی در عرصه مدیریت برخوردار است و صداقت و اخلاص قابل تحسینی نسبت به مردم این سرزمین و انقلاب اسلامی دارند که امیدوارم تجربیات ایشان دست مایه‌ای باشد برای ما تا بتوانیم پروژه‌هایمان را دقیق‌تر اجرا کنیم.

در ادامه آقای حسینی پیرامون مسائل و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و... استان سیستان و بلوچستان مواردی را مطرح کرد و گفت: خوشبختانه اکنون بر تعداد دانشجویان سطح دکتری و فارغ التحصیلان استان افزوده شده است و جوانان این خطه هر روز علاقمندی بیشتری برای تحصیل از خود نشان می دهند. وی همچنین در خصوص روابط اقوام مختلف استان و موقعیت ژئوپلوتیک بندر چابهار مواردی را برای حضار مطرح کردند.

لازم به ذکر است هفته آینده یک هیات کارشناسی از طرف پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برای بررسی و تحقیق پیرامون برخی مسائل فرهنگی، اجتماعی و ... به استان سیستان و بلوچستان سفر خواهند کرد.

                                                













فایل های ضمیمه


نظر شما :