گزارش اقدامات انجام شده به مناسبت آغاز سال نو

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰ کد : ۱۶۸۲۲ اخبار معاونت
تعداد بازدید:۱۵۹۸

به نام خدا

گزارش اقدامات انجام شده به مناسبت آغاز سال نو

نوروز یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران باستان است. خاستگاه نوروز در ایران باستان است و هنوز مردم مناطق مختلف فلات ایران نوروز را جشن می‌گیرند. زمان برگزاری نوروز، در آغاز فصل بهار است.

در اجرای مفاد ماده  ۶۷ (پیوست شماره ۵) آیین نامه استخدامی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، و با هدف ایجاد فضای رضایت و صمیمیت و با توجه به عنایت خاص مقام عالی ریاست محترم پژوهشگاه  و همچنین حمایت این معاونت در جهت گرامیداشت و تیّمن تحویل سال نو، در راستای اقدامات سنوات ماضی، تمهیدات قابل توجهی که بیانگر موقعیت و جایگاه پژوهشگاه، ارزش والای اعضای محترم هیات علمی و غیر علمی باشد، صورت گرفت که اهم موارد آن به شرح زیر به اطلاع همکاران محترم می رسد:

  1. برگزاری آیین سنتی چیدمان سفره هفت سین به صورت کاملا صمیمی، کم هزینه و گیرا به نحوی که همکاران محترم مستقیم و غیرمستقیم از نحوه آن ابراز رضایت داشتند.
  2. تهیه سبد کالا با درنظر گرفتن سلایق محترم همکاران و برآیند انتظاراتی که تاکنون به صورت پیشنهاد و حتی نقد بیان نموده اند.
  3. اعطای هدایای نقدی متناسب با اعتبارات موجود و رعایت ضوابط و مقررات در حد مقدورات به نحوی که آثار مطلوبیت آن شامل کلیه همکاران محترم گردید.
  4. برگزاری جلسه گردهمایی، به منظور دید و بازدید آغاز سال نو در محیطی به دور از هرگونه تجمل گرایی و مملو از اخلاص و صمیمیت.

با استعانت از درگاه پروردگار و آرزوی سالی پرنشاط و پرتلاش برای همکاران محترم، انشالله با حفظ همدلی و همگرایی برگزاری چنین مناسبتها در ایام فرخنده مذهبی و ملی در حد مقدورات پژوهشگاه تداوم خواهد یافت.

معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع

تنظیم: صادقیان


نظر شما :