شرح وظایف مدیریت اداری و پشتیبانی

تعداد بازدید:۴۱۷۱۸
  • تعیین خط‌مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت‌های اداری و پشتیبانی در سطح پژوهشگاه؛
  • اجرای سیاست‌ها و خط‌مشی‌های پژوهشگاه در زمینه‌های مربوط به امور اداری استخدامی و پشتیبانی؛
  • تهیه و تنظیم آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط براساس ضوابط و مصوبات پژوهشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید مقام ذی‌ربط؛
  • مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات اعضا و ارجاع مراتب به مراجع ذیربط؛
  • برنامه‌ریزی در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز پژوهشگاه و ارائه طرح‌ها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیأت علمی و غیرهیأت علمی؛
  • نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی‌های لازم؛
  • ایجاد و نگهداری بانک اطلاعات پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل پژوهشگاه، بایگانی آن؛
  • نظارت بر امور حضور و غیاب و ورود و خروج اعضای پژوهشگاه؛
  • صدور و ابلاغ کلیه احکام اداری اعضای هیأت علمی و غیرهیأت علمی؛
  • رسیدگی به امور مربوط به بازنشستگی اعضا و اتخاذ تصمیمات لازم؛
  • تهیه طرح های مربوط به رفاه عمومی اعضای پژوهشگاه و نظارت بر حسن اجرای طرح‌های مزبور و فراهم نمودن امکانات و تسهیلات رفاهی لازم به اعضاء؛
  • انجام امور مربوط به بیمه اعضای پژوهشگاه؛
  • انجام تعمیرات اساسی به منظور احیاء و نگهداری ساختمان‌ها و تأسیسات موجود؛
  • همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمان‌ها، اموال و تأسیسات؛
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر روش‌های مطلوب اداره امور پشتیبانی پژوهشگاه؛
  • نظارت بر انجام کلیه امور پشتیبانی پژوهشگاه و ارائه آن به واحدهای مختلف؛
  • انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق؛
آخرین ویرایش۱۵ بهمن ۱۳۹۹