محورهای همایش
محورهای همایش :
تعلیم و تربیت و فلسفه برای کودکان (فبک)
جایگاه فلسفه برای کودکان در نظام آموزشی
فبک و آموزش فلسفه
فبک و آموزش منطق
جایگاه معلم در برنامه فلسفه برای کودکان
روش های تدریس فلسفه برای کودکان
آموزه های فبک و تربیت فرزند
فبک و ترویج نظام تاملی در آموزش
فبک و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
فبک و فرصتها و تهدیدها برای آموزش مجازی
اجرای فلسفه برای کودکان در مهد کودک
نقش تسهیلگر در آموزش تفکر
فلسفه و فبک
مبانی فلسفی فبک
فبک و معرفت شناختی
فبک و مابعدالطبیعه
فبک و فلسفه اسلامی
فبک و فلسفه غرب
فبک و فلسفه شرق
فبک و اخلاق
فبک و زیبایی شناسی
فبک و هستی شناسی
فبک و انسان شناسی
فبک و فلسفه علم
فبک و فلسفه کودکی
فبک و تفکر انتقادی
فبک و تفکر خلاق
نقش پژوهش های فلسفی در شکل گیری و پویایی فبک
فبک و تفکر مراقبتی
رسانه و فبک
فبک و سواد رسانه ای
فبک و انیمیشن
فبک و سینما
فبک و تئاتر
فبک و نمایش
فبک و رسانه ملی
فبک و فضای مجازی
فبک و خانواده
فبک و جامعه
فبک و سبک زندگی
ادبیات کودک و فبک
جایگاه ادبیات کودک و نوجوان در فبک
هم نشینی فلسفه و ادبیات
ویژگی های ساختاری داستان های فبک
آسیب شناسی ترجمه داستان های کودک
مطالعه ادبیات عامه در فبک
مطالعه داستان های کلاسیک در فبک
متون ادبیات کهن ایران و فبک
بررسی ادبی داستان های فکری پیشگامان فبک
تحلیل و بررسی کتاب راهنمای داستانهای فلسفی
محرک در برنامه فلسفه برای کودکان
کتاب راهنما در فلسفه برای کودکان
فبک و ادبیات حماسی
فبک و ادبیات غنایی
فبک و ادبیات تعلیمی
فبک و شعر
روانشناسی و فبک
انواع هوش و فبک
فبک و روان شناسی انسانگرا
فبک و روانشناسی تحولی
فبک و روانشناسی شناختی
فبک و روانشناسی رشد
فبک و مهارت های زندگی
فبک و خلاقیت
دین و معنویت و فبک
نقش فلسفه برای کودکان در معنویت بخشی
کودک، دین و فلسفه
رویکرد های تربیت دینی به آموزش تفکر
فکرپروری و قرآن
فکرپروری و نهج البلاغه
فکرپروری و روایات و احادیث
فکرپروری و ادیان
فکر پروری و مذاهب اسلامی
تفکر در متون دینی
فبک و مردم سالاری دینی
فبک و معنای زندگی
فرصت ها و تهدیدهای تربیت دینی و اخلاقی در تربیت فلسفه برای کودکان
نظریه فبک: رفتارسازمانی و آکادمیک
نظریه فبک و محیط فرهنگی مدرسه
نظریه فبک و سازمان
نظریه فبک و آموزش عالی