سردار کریم‌پور: انقلاب اسلامی از دست غیب پشتیبانی دارد

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۵ کد : ۲۲۱۹۰ مهمترین
تعداد بازدید:۱۳۲۶
سردار کریم‌پور: انقلاب اسلامی از دست غیب پشتیبانی دارد

به‌مناسبت چهل‌وسومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری پایگاه مقاومت بسیج کارکنان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، بیست‌وهفتمین نشست از سلسه نشست‌های نهضت بصیرت‌افزایی را برگزار کرد.
در این نشست که 19 بهمن‌ماه 1400 برگزار شد، سردار سرتیپ پاسدار دکتر احمد کریم‌پور با موضوع «آینده انقلاب اسلامی با بررسی نقش بسیج در اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب» سخنرانی خود را به‌صورت غیرحضوری (اسکایپی) ارائه کرد و نکات مورد نظرش را با بسیجیان و فرماندهان بسیجی دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و ... در میان گذاشت.
سردار کریم‌پور در ابتدای سخنانش با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: ما باید تحقیق کنیم چرا دهه فجر با این عظمت رخ می‌دهد و چرا چنین فجری طلوع می‌کند و این فجر همان نور الهی است که آشکار شده. وی با اشاره اینکه نیاز است جوانان بسیجی به تبیین تاریخ بپردازند که چطور قبل از ظهور اسلام در جهان تاریکی مطلق حاکم بود که متأسفانه کم‌کم اسلام فراموش می‌شد تا انقلاب اسلامی رخ داد و جهان را تکان داد.
سردار کریم‌پور که در زمان ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور مسئول یگان پیاده‌نظام بود، به خاطرات و برخی معجزات حضور امام (ره) در فرودگاه و سپس در بهشت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: واقعاً ما با چشمان خودمان دیدیم که امدادها و نیروهای الهی پشتیبان امام (ره) بودند. حتی زمان تبعید امام نیز برخی دشمنان قصد داشتند با تصادف ساختگی، شهادت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی را رقم بزنند اما بر همگان ثابت شد، انقلاب اسلامی از دست غیب پشتیبانی دارد و این انقلاب بی‌صاحب نیست و آن کسی که انقلاب را هدایت می‌کند، حضرت مهدی (عج) است که اکنون نیز رهبری معظم انقلاب را مدد می‌رسانند. شاید برخی نشنیده باشید اما دشمنان قصد داشتند همان ماجرایی که بر سر امام موسی صدر آورده بودند را بر سر امام (ره) هم بیاورند اما امدادهای الهی باعث شد امام خمینی (ره) زنده بمانند و این انقلاب مردمی پیروز شود.

دکتر کریم‌پور با اشاره به گام دوم انقلاب و اینکه هشت سال دفاع مقدس به یکی از بالاترین نمونه‌های مقاومت در جهان تبدیل شده است، گفت: حالا امام راحل از دنیا رفتند و این انقلاب را تحویل مقام معظم رهبری دادند که در ادامه ما باید روی «تمدن اسلامی» تمرکز کنیم و مقام معظم رهبری نیز روی آن تأکید دارند. در این راه ما برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب باید قدرتمند باشیم که واقعاً پیشرفت‌های موشکی ما و کاهش خطاهای موشکی ما به ده متر آن هم با سه‌هزار کیلومتر برد، موجب هراس دشمنان تاریخی اسلام و انقلاب شده است. ما می‌توانیم با تکیه بر بصیرت جوانان بسیجی و اخلاص آنها در گام دوم انقلاب هم موفق شویم.
سردار کریم‌پور در خاتمه سخنانش با تشکر از دکتر حسین نصیرزاده، فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و قدردانی از زحمات منوچهر صابر فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارکنان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به تقویت هرچه بیشتر هیأت‌های اندیشه‌ورز بسیج تأکید کرد.

تنظیم گزارش: شهرام اصغری

 

کلید واژه ها: بسیج دهه فجر انقلاب اسلامی سردار احمد کریم‌پور


نظر شما :