نخستین جشنواره نوروز در آیینه پژوهش

۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۴ کد : ۱۹۲۱۱ آخرین اخبار مرکز
تعداد بازدید:۷۸۷
مرکز اسناد فرهنگی آسیای پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با همکاری انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی، موسسه فرهنگی هنری سپندار جاودان خرد، پژوهشکده مردمشناسی، سازمان اسناد و کتابخانه ملی، کمیسیون ملی یونسکو و نشر آواهیا با هدف ارتقای فرهنگ پژوهش و شناسایی و معرفی آثار برتر پژوهشی با موضوع «نوروز»، نخستین جشنواره «نوروز در آیینه پژوهش» را برگزار و از پژوهشگران برتر در چهار بخش تقدیر می‏ کند.

مرکز اسناد فرهنگی آسیا برگزار می‏ کند

 

نخستین جشنواره نوروز در آیینه پژوهش

 

مرکز اسناد فرهنگی آسیای پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با همکاری انجمن علمی زبان و ادبیات فارسی، موسسه فرهنگی هنری سپندار جاودان خرد، پژوهشکده مردمشناسی، سازمان اسناد و کتابخانه ملی، کمیسیون ملی یونسکو و نشر آواهیا با هدف ارتقای فرهنگ پژوهش و شناسایی و معرفی آثار برتر پژوهشی با موضوع «نوروز»، نخستین جشنواره «نوروز در آیینه پژوهش» را برگزار و از پژوهشگران برتر در چهار بخش تقدیر می‏کند. از پژوهشگران و صاحب نظران، ناشران، مراکز علمی و پژوهشی، دعوت می‏شود چنانچه پژوهشی در یکی از بخش‏های فراخوان انجام داده‏اند، یک نسخه (الکترونیکی یا چاپی) از آن را به همراه مشخصات فردی و اطلاعات تماس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بخش‏ های جشنواره:

1- کتاب‏ های حوزه نوروز

2- پژوهش‏ های مستقل حوزه نوروز

3- پایان‏نامه‏ ها و رساله ‏های حوزه نوروز

4- مقالات حوزه نوروز

مهلت ارسال آثار: 5 اسفند 1398

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای مرکز اسناد فرهنگی آسیا به نشانی www.acdcu.ir  مراجعه نمایند.

نشانی دبیرخانه: تهران، بزرگراه کردستان، خیابان دکتر صادق آیینه ‏وند (64غربی)، کدپستی: 1437774681، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مرکز اسناد فرهنگی آسیا، اتاق129

شماره تماس: 88066053-021

رایانامه: acdcu@ihcs.ac.ir


نظر شما :