دوره های برگزار شده مرکز آموزش های تخصصی آزاد در سال ۱۳۹۵
| ردیف | عنوان دوره برگزار شده | |
|---|---|---|
| 1 | آزوفا: آموزش زبان و فرهنگ ایران به غیرفارسیزبانان- مقدماتی | |
| 2 | آشنایی با نظریه ها و آزمونهای رشد زبانی | |
| 3 | آشنایی با ویژگیها و مولفههای داستانهای برنامه فبک و راهنمای آنها | |
| 4 | آشنایی والدین آموزش فلسفه به کودکان | |
| 5 | آشنایی با حیطههای معناشناسی و کاربرد آن در مطالعات قرآنی | |
| 6 | آشنایی با فرایند جذب و تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی | |
| 7 | آشنایی با کتابخانه و استفاده از نرم افزارها و منابع کتابخانه | |
| 8 | آشنایی با مبانی سواد رسانه ای | |
| 9 | آموزش زبان بلخی | |
| 10 | آموزش فلسفه به کودکان ( کودکان بین 12 تا 16 سال ) | |
| 11 | آموزش فلسفه به کودکان ( کودکان بین 12 تا 16 سال ) | |
| 12 | آموزش فلسفه به کودکان ( کودکان بین 5 تا 7 سال ) | |
| 13 | آموزش فلسفه به کودکان ( کودکان بین 5 تا 7 سال ) | |
| 14 | آموزش فلسفه به کودکان ( کودکان بین 8 تا 11 سال ) | |
| 15 | آموزش فلسفه به کودکان ( کودکان بین 8 تا 11 سال ) | |
| 16 | آموزش کاربرد عملی لاتک برای حروفچینی | |
| 17 | آموزش مبانی بازار سرمایه ایران | |
| 18 | آئین نگارش سخنرانی سیاسی | |
| 19 | ادبیات تطبیقی، ترجمه و ادبیات جهان | |
| 20 | استانداردسازی نشریات علمی و نمایه سازی پایگاه های بین المللی دنیا | |
| 21 | استراتژی اقیانوس آبی | |
| 22 | اسطوره شناسی یونانی | |
| 23 | اصول الفقه | |
| 24 | اصول و مبانی یادگیری، تدریس و سنجش (با تاکید بر جنبه¬های عصب شناختی | |
| 25 | انتقال مفاهیم غربی به ایران | |
| 26 | انسان شناسی انتقادی | |
| 27 | انسان شناسی بیش از تاریخ | |
| 28 | انسان شناسی دین | |
| 29 | انسان شناسی روستایی | |
| 30 | انسانشناسی انتقادی | |
| 31 | اومانیسم و آینده بشر معاصر | |
| 32 | بازخوانی «هستی شناسی بنیادی» هایدگر با اهتمام به مفاهیم «پراکسیس» و «پوئسیس» | |
| 33 | بازخوانی کتاب «تفسیر پدیدارشناسانه در نسبت با اندیشه ارسطو»؛ اثر مارتین هایدگر | |
| 34 | بازخوانی و تحلیل دیالوگ گرگیاس افلاطون با محوریت مفهوم سخنوری(بَلاغت) | |
| 35 | بازی های روانی در روابط میان فردی | |
| 36 | بازی های روانی در روابط میان فردی پیشرفته | |
| 37 | بررسی امکان نظریه پردازی در مطالعات زنان | |
| 38 | بررسی طرحواره های قرانی درباره خانواده و خویشاوندان | |
| 39 | بررسی و تحلیل روایات منع حضور اجتماعی زنان | |
| 40 | به کارگیری تخصصی رایانه در تحقیقات زبان و ادبیات فارسی | |
| 41 | تاملی در نسبت اومانیسم با علم و تکنولوژی مدرن | |
| 42 | تبارشناسی در تحقیقات ادبی | |
| 43 | تحلیل های آماری با استفاده از نرم افزار SPSS | |
| 44 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان | |
| 45 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (دوره تکمیلی ) | |
| 46 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان دوره مقدماتی 2 | |
| 47 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان دوره مقدماتی 2 | |
| 48 | ترجمه هم زمان | |
| 49 | ترجمه نوشتاری از زبان انگلیسی به زبان فارسی(با مقایسه ساختارهای دو زبان) | |
| 50 | تصحیح انتقادی متون فارسی (بر بنیاد شاهنامه و دیوان حافظ) | |
| 51 | تفسیر کشف الاسرار میبدی " سوره حدید " | |
| 52 | تفسیر هرمنوتیک کتابهای مقدس ( قرآن - انجیل ) | |
| 53 | تفسیر و کاربردهای بالینی ویرایش چهارم مقیاس هوش وکسلر با استناد به شواهد پژوهشی | |
| 54 | تکنیک های تاریخ شفاهی | |
| 55 | تولید محتوای الکترونیکی | |
| 56 | تیپ شناسی شخصیت | |
| 57 | جایگاه فلسفه در جهان امروز | |
| 58 | جرم شناسی | |
| 59 | چشم اندازسازی برای آینده(نقش چشم¬اندازهای مثبت در موفقیت افراد و کسب¬وکارها) | |
| 60 | حافظ خوانی: شرح و تحلیل غزلهای حافظ | |
| 61 | درآمدی به کاربردی سازی علوم انسانی ( چیستی ، چرایی ، چگونگی) | |
| 62 | درس گفتارحافظ خوانی: شرح و تحلیل غزلهای حافظ تکمیلی | |
| 63 | دوره آشنایی حروفچینی با لاتک برای زبانشناسان | |
| 64 | راهبردهای کاوش در وب و استفاده از منابع رایگان آن برای انجام پژوهشهای علمی(2) | |
| 65 | راهکارهای کاربردی سازی علوم انسانی | |
| 66 | رموز اشراقی شاهنامه (3) | |
| 67 | رهیافتی به نوواژه سازی | |
| 68 | روش پژوهش اسنادی | |
| 69 | روش تحقیق تخصصی (تاریخی) | |
| 70 | روش تحقیق تخصصی (تحلیلی) | |
| 71 | روش تحقیق تخصصی (تطبیقی) با رویکرد مطالعات قرآنی | |
| 72 | روش تحقیق در نسخ خطی و چاپی نهج البلاغه و امام علی ع؛ مولف شناسی, سبک شناسی و نسخه شناسی | |
| 73 | روش شناسی رویکرد علمی به نهج البلاغه | |
| 74 | روش شناسی علوم انسانی اسلامی | |
| 75 | روش مطالعه مردم شناسی و کیفی | |
| 76 | روش و رویکرد در تاریخنگاری ایران دوره قاجار | |
| 77 | روششناسی پژوهشهای تطبیقی | |
| 78 | زبان آلمانی | |
| 79 | زبان رسانه (و معرفى دسته واژگان ، اصطلاحات و تعابیر کاربردى و رایج ) | |
| 80 | زیبایی شناسی قرآن | |
| 81 | زیبایی شناسی قرآن 2 | |
| 82 | سیری در آثار افضلالدین کاشانی | |
| 83 | شاهنامه فردوسی: داستان سیاوخش | |
| 84 | شرح غزلیات شمس | |
| 85 | شرح غزلیات مولانا | |
| 86 | شیوه پایان نامه نویسی | |
| 87 | شیوه تدوین طرح نامه/ پروپوزال | |
| 88 | شیوه تدوین گزارش و مقاله علمی | |
| 89 | طرح نامه نویسی | |
| 90 | طرحی برای «فلسفه میانفرهنگی» | |
| 91 | عرفان کاربردی در سیره و سخن امام علی (ع) | |
| 92 | فرهنگ عامه و فرهنگ لغت | |
| 93 | فلسفه دین در ایران | |
| 94 | فلسفه میانفرهنگی و تاریخنگاری فلسفه | |
| 95 | فن ترجمه از عربى به فارسى و بالعکس ( تکمیلی ) | |
| 96 | فیشبرداری و دستهبندی دادهها در پژوهش | |
| 97 | فیشبرداری و دستهبندی دادهها در پژوهش (آموزش نرمافزار onenote) | |
| 98 | قوم گیاه شناسی | |
| 99 | کارگاه رمان خوانى به زبان عربى (آثار برتر ادبیات عرب و شاهکارهاى ادبیات جهان به زبان عربى ) | |
| 100 | کارگاه طرح نامه نویسی | |
| 101 | کتابخانه های دیجیتالی: مهارت های جستجو و دسترسی به منابع علمی | |
| 102 | کتابخانه، کودک، تفکر: آشنائی کتابداران نهاد با حوزه کودک و فلسفه ( تکمیلی گروه 1 ) | |
| 103 | کتابخانه، کودک، تفکر: آشنائی کتابداران نهاد با حوزه کودک و فلسفه ( تکمیلی گروه 2 ) | |
| 104 | کتابخانه، کودک، تفکر: آشنائی کتابداران نهاد با حوزه کودک و فلسفه ( تکمیلی گروه 3 ) | |
| 105 | کتابخانه، کودک، تفکر: آشنائی کتابداران نهاد با حوزه کودک و فلسفه ( مقدماتی گروه3 ) | |
| 106 | کتابخانه، کودک، تفکر: آشنائی کتابداران نهاد با حوزه کودک و فلسفه (مقدماتی گروه 1) | |
| 107 | کتابخانه، کودک، تفکر: آشنائی کتابداران نهاد با حوزه کودک و فلسفه (مقدماتی گروه 2) | |
| 108 | کاوشگر خلاق و هوشمند (دوره کوتاه) مخصوص دانشجویان | |
| 109 | کاوشگر خلاق و هوشمند (دوره کوتاه) مخصوص هیات علمی | |
| 110 | کتیبه های پهلوی | |
| 111 | کلیات فلسفه غرب با تأکید بر فلسفه معاصر | |
| 112 | لهجه ها در زبان عربى | |
| 113 | مبانی طرحنامهنویسی (روشهای کاربردی) | |
| 114 | مبانی نوشتاری و مفهومی فلسفه افلاطون | |
| 115 | متد نقد کتاب در حوزه علوم انسانی | |
| 116 | متن خوانی تفسیری به زبان عربی (1) (تفاسیر ادبی:انوار التنزیل،جوامع الجامع و کشاف) | |
| 117 | متون تفسیرى به زبان عربى ( قرآن کریم ، نهج البلاغه و سایر متون تفسیرى و دینى ) | |
| 118 | مدرسه تابستانی ( مبانی حقوقی حق شهروندی ) | |
| 119 | مدرسه تابستانی ( مبانی دینی حقوق شهروندی ) | |
| 120 | مدرسه تابستانی ( مبانی فلسفی حقوق شهروندی ) | |
| 121 | مدیریت و برنامه ریزی استراژیک در آموزش و پرورش | |
| 122 | مراحل تدوین گام به گام نگارش مقاله علمی -پژوهشی | |
| 123 | مرجع شناسی زبان و ادبیات فارسی کهن و معاصر | |
| 124 | مساله شناسی فرهنگی | |
| 125 | مسأله مندی و طراحی مسأله برای پژوهش در ادبیات | |
| 126 | مطالعات میان رشته ای قرآن کریم؛ مفهوم شناسی و تاریخچه | |
| 127 | معرّفی ِآیرونی وادبیات آیرونیک با تأکید بر شخصیتِ سقراط | |
| 128 | معرفی، راهنمایی اجرا، نمره¬گذاری و تفسیر «آزمون جامع توانایی¬های شناختی و روانی حرکتی پژوهشگاه علوم انسانی» | |
| 129 | مقاله نویسی | |
| 130 | مقاله نویسی و دانشنامه نگاری | |
| 131 | مقاله نویسی؛ مساله و نوآوری در مقالات پژوهشی | |
| 132 | مکالمه به زبان عربى فصیح | |
| 133 | مکتوبات عینالقضات همدانی | |
| 134 | مکتوبات عینالقضات همدانی 2 | |
| 135 | مناسبات ادبیات و سینما | |
| 136 | مهارتهای تدریس صرف و نحو عربی (مرحله اول) | |
| 137 | نسخه پژوهی با تاکید بر نسخ خطی تاریخی | |
| 138 | نظام¬ها و شاخص¬های ملی و بین¬المللی اعتباربخشی بروندادهای علمی و نحوه تشخیص منابع معتبر | |
| 139 | نظریه پردازی در حوزه مطالعات زنان | |
| 140 | نقد اسطوره شناختی | |
| 141 | هایدگر ۱: پدیدارشناسی، کانت، و هستی شناسی بنیادین | |
| 142 | وجوه بازنمایی ذهنیت در ادبیات داستانی: زاویه دید، کانونی شدگی، و سخن غیرمستقیم آزاد | |
| 143 | ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی) | |
| 144 | ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی) | |
| 145 | ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی) عملی |
نمایش ۱ تا ۱۴۵ مورد از کل ۱۴۵ مورد.
