دوره های برگزار شده مرکز آموزش های تخصصی آزاد در سال ۱۳۹۴
| ردیف | عنوان دوره برگزار شده | |
|---|---|---|
| 1 | آشنایی با حیطههای معناشناسی و کاربرد آن در مطالعات قرآنی | |
| 2 | آشنایی با شیوه های گردآوری داده در مطالعات زبانشناختی:معرفی چند نمونه ابزار | |
| 3 | آشنایی با کارکرد و استفاده از پایگاه داده های فرهنگی و اجتماعی | |
| 4 | آشنایی با ویژگیها و مولفههای داستانهای برنامه فبک و راهنمای آنها | |
| 5 | آشنایی با کتابخانه و استفاده از نرم افزارها و منابع کتابخانه | |
| 6 | آموزش آمار و روش تحقیق در علوم اجتماعی و رفتاری با تاکید بر کاربرد نرم¬افزار SPSS (از مقدماتی تا سطح متوسط) | |
| 7 | آموزش زبانهای سامی قدیم (مقدماتی و متوسط) | |
| 8 | آموزش زبانهای سامی ترم اول | |
| 9 | آموزش زبانهای سامی ترم دوم | |
| 10 | آموزش نرمافزارهای یادداشتبرداری و مهارتهای تخصصی آن | |
| 11 | اتواتنوگرافی (مفاهیم، رویکردها و رویه ها) | |
| 12 | اصول و ساختار مقاله نویسی | |
| 13 | بازاندیشی علم معانی بر اساس زبان¬شناسی نقش¬گرا | |
| 14 | بازی های روانی در روابط میان فردی | |
| 15 | بررسی فلسفه سیاسی اسلامی در غرب | |
| 16 | بررسی تطبیقی شعر معاصر ایران و عرب | |
| 17 | بررسی تطبیقی نقد سیادت عقلانی اسلام و غرب | |
| 18 | پروپوزال نویسی | |
| 19 | تحلیل گفتمان و مطالعات تاریخ ادبی | |
| 20 | تحلیل شیعه شناسی غرب(درباره اصول عقاید شیعه دوازده امامی) | |
| 21 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان (تکمیلی) دور اول | |
| 22 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان (تکمیلی) دور دوم | |
| 23 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان (تکمیلی) دور سوم | |
| 24 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان (عملی) | |
| 25 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان (عملی) | |
| 26 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان (مقدماتی) دور اول | |
| 27 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان (مقدماتی) دور دوم | |
| 28 | تربیت مربی فلسفه برای کودکان (مقدماتی) دور سوم | |
| 29 | ترسیم و تفسیر نیمرخ شناختی کودک براساس راهنمای اصلی نسخه چهارم آزمون وکسلر | |
| 30 | تهیه و تنظیم مقالات علمی و پژوهشی | |
| 31 | تولید محتوای الکترونیکی | |
| 32 | چگونگی تحلیل انسجام و پیوستگی متون با رویکردی نو | |
| 33 | خوانش، تصحیح و پیشینه روایت رستم و سهراب | |
| 34 | درس گفتارحافظ خوانی: شرح و تحلیل غزلهای حافظ | |
| 35 | رموز اشراقی شاهنامه | |
| 36 | رموز اشراقی شاهنامه 2 | |
| 37 | روش بهره برداری از امکانات الکترونیکی در تحقیقات | |
| 38 | روش کیفی | |
| 39 | روش نقدکتاب در حوزه علوم انسانی | |
| 40 | روش نقدکتاب در حوزه علوم انسانی | |
| 41 | روش نقدکتاب در حوزه علوم انسانی ( در دانشگاه زاهدان ) | |
| 42 | روش نقدکتاب در حوزه علوم انسانی ( در دانشگاه کرمان ) | |
| 43 | زبان آرامی (سریانی) و فرهنگ و تمدن اسلامی | |
| 44 | شناخت و نقد منابع تاریخی و مقاله نویسی | |
| 45 | طبیعیات ابن سینا | |
| 46 | طرح نامه نویسی | |
| 47 | علم بدون تبیین | |
| 48 | فن ترجمه از فارسی به عربی و بالعکس ( کلاس اول ) | |
| 49 | فن ترجمه از فارسی به عربی و بالعکس ( کلاس دوم ) | |
| 50 | قرائت متون تخصّصی انگلیسی برای دانشجویان و پژوهشگران مطالعات قرآنی | |
| 51 | کاربرد الگوهای انسان شناسی از منظر قرآن کریم | |
| 52 | گونه شناسی زبان و ادب فارسی | |
| 53 | ماهیت و اصول دستیابی به «مسأله پژوهشی» در تحقیقات ادبی | |
| 54 | مبانی نظری، عملی تاریخ شفاهی | |
| 55 | مطالعات ادبیات و سینما | |
| 56 | مطالعات حدیثی در غرب | |
| 57 | معرفی نظریه جهانهای متن و تحلیل داستان | |
| 58 | مقاله نویسی | |
| 59 | مقاله نویسی | |
| 60 | نحوه جستجو و استفاده از منابع رایگان وب برای انجام پژوهش¬های علمی | |
| 61 | نظریه فرهنگی و نقد ادبی | |
| 62 | نگارش علمی بر اساس رتوریک | |
| 63 | هیپنو تراپی 1 | |
| 64 | ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی) |
نمایش ۱ تا ۶۴ مورد از کل ۶۴ مورد.
