تمجیدسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از کتاب «زادگاه تروریسم با اسناد معتبر»

۱۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۰ کد : ۲۱۹۹۴ خبر
تعداد بازدید:۳۴۸
تمجیدسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از کتاب «زادگاه تروریسم با اسناد معتبر»

کتاب «زادگاه تروریسم با اسناد معتبر» تحقیق جامعی از گروه پژوهشگران مؤسسه دارالإعلام لمدرسة اهل البیت علیهم السلام است که با همکاری دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان‌های افراطی و تکفیری اول بار در سال ۱۳۹۵ شمسی منتشر شده است.

دکتر کامیار صداقت ثمرحسینی عضو هیئت علمی پژوهشکده مطالعات سیاسی، بین‌المللی و حقوقی پژوهشگاه از زمرة نویسندگان آن است. نویسندگان کتاب به ترتیب الفبایی عبارت‌اند از:

مرتضی ابراهیم‌پور، رحیم صبور، کامیار صداقت‌ثمرحسینی، محسن عبدالملکی، مصطفی غفوری، ابوالفضل قاسمی، حسین قاضی‌زاده، مصطفی ورتابی‌کاشانیان، علی‌اصغر کمالی، احمد کوثری، علی ملّا موسی‌میبدی.

کتاب «زادگاه تروریسم با اسناد معتبر» اخیراً با عنوان «مهد الإرهاب وفقاً للوثائق المعتبرة» به عربی ترجمه و منتشر شده است. مشخصات آن در کتابخانه ملی ایران: opac.nlai.ir/opac-prod/bibliographic

کتاب مذکور از سوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مورد تمجید واقع شد

حجت‌الإسلام والمسلمین کوثری رییس وقت مؤسسة دارالاعلام لمدرسه اهل‌البیت علیه‌السلام در شرح ماجرا می‌گوید:

وقتی این کتاب را به سردار سلیمانی تقدیم کردیم، ایشان گفتند: سلام مرا به حضرت آیت‌الله‌العظمی مکارم برسانید و بگویید: ما از این جنس کتاب‌ها می‌خواهیم و این چنین آثاری نیاز داریم ...

... قضیه از این قرار است که شهید والامقام سردار سلیمانی در سفری که به قم داشتند و در همایشی شرکت کردند توسط یکی از دوستان این کتاب را به ایشان رساندیم و وقتی این کتاب را به ایشان دادیم ایشان همان جا تورقی کردند و نگاه کردند؛ خیلی خوششان آمد و گفته بودند که این کتاب، از این جنس کارها می‌خواهیم که ریشه وهابیت و تکفیری‌ها را بزند.

منبع: پایگاه رسمی مؤسسه دارالإعلام لمدرسة اهل البیت علیهم السلام


( ۱ )

نظر شما :