کارگاه نواوری در اقتصاد دیجیتال

۱۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۵ کد : ۱۹۹۸۰ خبر و اطلاعیه رویدادها کارگاه ها
تعداد بازدید:۴۵۰
کارگاه  نواوری در اقتصاد دیجیتال

کارگاه آموزشی نوآوری در اقتصاد دیجیتال

برگزاری دوره به صورت آنلاین

پرهام خلیلی

مشاور سرمایه گذاری و تأمین مالی

برای رسیدن به اقتصادی دیجیتال در کشور باید به استفاده از ایده‌های نوآورانه متوسل شویم. تنها راه قطعی که ایران را در مسیر درست اقتصاد دیجیتال قرار می دهد ایده‌هایی است که در دل زیست‌بوم فناوری و نوآوری نهفته است و به دنبال مجالی برای شکوفایی است.

یکی از حوزه‌های اقتصادی در کشور که نیاز مبرمی به استفاده از ایده‌های نوآورانه و خلاق برای توسعه دارد، اقتصاد دیجیتال در کشور است. نهالی که برای تنومند شدن و خوداتکایی در شرایط تحریم‌ها تنها قدم گذاشتن در مسیر خلاقیت‌ را راه چاره خود می‌داند. از این رو دوره نوآوری در اقتصاد دیجیتالدر پژوهشگاه برگزار می‌شود.

اقتصاد دیجیتال گاهی تحت عناوین اقتصاد اینترنتی، اقتصاد جدید یا اقتصاد وب هم مورد اشاره قرار می گیرد. به زعم برخی کارشناسان این حوزه مقدمه ای بر انقلاب صنعتی چهارم است. از آنجا که بخش خدمات یکی از بخش های اصلی اقتصاد ایران را به خود اختصاص داده و نقش فناوری اطلاعات در آن جدی است، نوآوری در تولید و توزیع اطلاعات باعث تغییرات انقلابی در جامعه مدرن و ظهور پارادایم اقتصادی تکنولوژیکی جدید «اقتصاد دیجیتالی» می‌شود. با برگزاری این دوره دانش مخاطبین در حوزه اقتصاد محتوا و اقتصاد دیجیتال افزایش می‌یابد و می‌توانند با نوآوری و خلاقیت، نقش جدیدی در اقتصاد برای خود ترسیم نمایند.

 

 

 

 


نظر شما :